רחובות צבועה באדום, אחי נצרת גברה על צעירי אום אל פאחם

המחזור ה-6 בליגה א׳ יצא לדרך היום (שלישי) כאשר בדרום מרמורק פירקה את שעריים בדרבי, כפר שלם והאדומים נפרדו בחלוקת נקודות. בצפון תיקו בין בין מגדל העמק לאתא/ ביאליק וניצחון גדול של אחי נצרת על אום אל פאחם

רחובות צבועה באדום, אחי נצרת גברה על צעירי אום אל פאחם

[adrotate group="4"]
ליגה א׳ דרום:
עירוני קריית מלאכי – שמשון כפר קאסם- 1-3
מכבי קריית מלאכי חזרה למסלול הניצחונות ואיזה מזל שיש קבוצות כמו כפר קאסם כדי מולן נקודות. שמשון כפר קאסם אומנם עלתה ליתרון אבל צמד שערים של לישי ביטון המנוסה ושער נוסף של נתנאל בורגקר הביאו לכתומים שלוש נקודות יוקרתיות ובעיקר הרבה חמצן.
עירוני אשדוד – הפועל בקעת הירדן 0-0
מסוג המשחקים שאין מה להרחיב עליהם, משחק חלש מאוד שלא התעלה לרמה גבוהה והתוצה משקפת את היכולת של הקבוצות.
מכבי שעריים -הפועל מרמורק- 4-0
מה יותר טוב מניצחון בכורה בליגה על היריבה הכי גדולה שלך, כנראה ששום דבר! כי אחרי פתיחת עונה גרועה בלשון המעטה וסימני שאלה לגבי המשך דרכה של מרמורק, הקבוצה מרחובות הציגה ניצחון מרשים בדרבי והתפוצצה על חשבונה של מכבי שעריים. רון אשכנזי כבש צמד, יונתן אשכנזי ונאור כהן הוסיפו שער כל אחד מהם ומרמורק עם 3 נקודות ראשונות בליגה העונה, אבל גם עם ניצחון יוקרתי.
הפועל כפר שלם – אדומים אשדוד-2-2
אחד מהמשחקים המסקרנים של המחזור המחזור בין שתי קבוצות חזקות מאוד הסתיים בחלוקת נקודות. משחק ששוחק בקצב גבוהה, שתי הקבוצות באו לקחת נקודות אבל הסתפקו בתיקו. כבשו לכפר שלם יואב ליברוס ובנימין צגה, אחמד מסרי כבש צמד לאדומים.איתי אלקסלסי הורחק בכרטיס אדום.
מ.ס דימונה- הפועל הרצליה 1-0
אוי למ.ס דימונה אם גם העונה היא תחזור על אותן טעויות של עונה קודמת, כשהיא מצליחה לנצח קבוצות קטנות אבל מתקשה מול קבוצות אמצע טבלה ומעלה. במגרשה הביתי היא ספגה שער מהיר עליו אחראי ג׳יי לבנה שגם הורחק והותיר את הרצליה בעשרה שחקנים ולמרות ההיתרון המספרי וההתקפה המרשימה דימונה רשמה הפסד מאכזב.
ליגה א׳ צפון:
אחי נצרת – צעירי אום אל פאחם 1-2
אחי נצרת ירדה ליגה בעונה הקודמת ואום אל פאחם רק עלתה ולשתי הקבוצות מטרות שונות העונה, כאשר אחי נצרת רק רוצה להימנע ממאבקי תחתית ויודעת שבשביל זה היא תצטרך לצבור כמה שיותר נקודות. אחי נצרת הרשימה היום עם ניצחון דרמטי זאת אחרי שנקלעה לפיגור ונותרה בעשרה שחקנים.
הפועל מגדל העמק – מכבי אתא/ביאליק- 2-2
מכבי אתא ביאליק הייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון אחרי מחצית מרשימה ויתרון כפול משערים של סארי חאג׳ יחיא ומשה גולן, אבל להפועל מגדל העמק ולעזת חלאיילה היו תוכניות אחרות, החלוץ המוכשר כבש צמד ומנע מקבוצתו הפסד.
עירוני נשר – צעירי טייבה 0-3
עירוני נשר הביסה את טייבה המפורקת שממשיך לשקוע בתחתית, כאשר נשר לאט לאט מרשימה עד כה ומטפסת למעלה. עבד אל רחמן כבד צמד ושאקר סאקר הוסיף שער נוסף.
הפועל כפר כנא – הפועל רעננה
הפועל כאוכב – צעירי כפר כנא
מועדון ספורט קריית ים – הפועל באקה אל גרבייה
Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

בדיחה של סיכום רק אתר גולר

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן