מהפך אדיר: זלפה גברה 2-3 על מ.ס טירה

אתמול (שני) בני זלפה ומ.ס טירה נפגשו במסגרת המחזור ה-6 בליגה א׳ צפון, למשחק שהסתיים בדרמה גדולה ומהפך אדיר. עד הדקה ה-49 החבורה של חיים סירוטקין הייתה ביתרון כפול, אבל לחבורה של אחמד סבע היו תוכניות אחרות. זלפה כבשה שלושה שערים וקבעה מהפך וניצחון גדול

מהפך אדיר: זלפה גברה 2-3 על מ.ס טירה

[adrotate group="4"]

מגרש הכדורגל באסי גלבוע אירח אתמול (שני), את המפגש בין בני זלפה למ.ס טירה, ובתום תשעים דקות של כדורגל קיבלנו את אחד המשחקים המסקרנים של המחזור. מחצית אחת של טירה ומחצית שנייה שלושה שערים, מהפך אדיר וניצחון גדול לזלפה.

המארחת מזלפה הגיעה במטרה לקחת נקודות, זאת כדי להתאושש מההפסד המאכזב להפועל רעננה, מנגד טירה רצתה להמשיך את המומנטום אחרי התיקו עם אתא ביאליק.

המשחק נפתח בקצב טוב ובצורה שקולה כאשר שתי הקבוצות הצליחו להניע כדור ולהגיע למצבים עם יתרון קל לזלפה, אבל מי שעלתה ליתרון ראשונה הייתה החבורה של חיים סירוטקין.

בדקה ה-30, אורן קלצבסקין ניצל התקפה נהדרת כדי לעלות את קבוצתו ליתרון 0-1. לא עברו עשר דקות וגונן עידו הגיע ובבעיטה נהדרת מכפיל את התוצאה 0-2. ההיתרון הכפול של טירה נשמר עד לסיום המשחק למרות הניסיונות של זלפה לצמק.

למחצית השנייה זלפה עלתה דרוכה יותר והתאימה את עצמה לרוח המשחק. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה באסל טאהא מצליח לצמק את התוצאה בנגיחה נהדרת, ומאותו הרגע זלפה המשיכה ללחוץ את טירה וחיפשה את השוויון שהגיע בדקה ה-83 משער של מיזר זועבי שעלה כמחליף.

עמוק בתוך תוספת הזמן מהפך דרמטי! דור מוסקוביץ (93) כובש שער וקובע ניצחון ומהפך דרמטי לבני זלפה שמצליחה להתאושש מההפסד במחזור הקודם ולעלות בחזרה על מסלול הניצחונות ויש לומר גם בסטייל.

לסיכום: המשחק בין זלפה לטירה הוא ההוכחה לכך שכדורגל משחקים תשעים דקות ויש גם תוספת זמן. גם כשזלפה הייתה בפיגור כפול הקבוצה לא הלכה אחורה ואחמד סבע ידע לאסוף את השחקנים שלו להשאיר אותם מפוקסים וגם לערוך חילופים מנצחים.

מנגד, טירה זו קבוצה שנבנתה לעליית ליגה וכל דבר מלבד עלייה העונה יחשב לכישלון, בעיקר כשהקבוצה התחזקה משמעותית. אסור לטירה להתפרק בצורה הזאת בטח לא אחרי שהקבוצה הייתה ביתרון כפול. 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן