הקהל חוזר למגרשים

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם עם מפקד פיקוד העורף על חזרה מיידית של קהל למשחקי הכדורגל, הקהל יחזור בהדרגתיות תחילה עם אלף אוהדים ובהמשך בהתאם לסיכום של השר עם פיקוד העורף. ״שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״ללא קהל חווית הספורט נפגמת והופכת לחסרת ערך״

הקהל חוזר למגרשים

[adrotate group="4"]

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם עם מפקד פיקוד העורף על חזרה מיידית של קהל למשחקי הכדורגל

הקהל חוזר למשחקי הכדורגל בצל הלחימה: שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם עם מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא על חזרה מיידית של הקהל למשחקי הכדורגל בשלבים | שר התרבות והספורט מיקי זוהר ״החוויה הספורטיבית חסרת ערך ללא קהל – סומך על הציבור שיישמע להוראות פיקוד העורף״

מלחמת ״חרבות ברזל״ גרמה להפסקה כמעט מוחלטת של אירועי התרבות ומשחקי הספורט במדינה. מהרצון לחזק את המורל ואת הרוח בעם, פעל שר התרבות והספורט מיקי זוהר להחזיר את משחקי הספורט ולפתוח את עונת המשחקים מוקדם ככל האפשר, כדי לעמוד ביעדים לתחרויות בינלאומיות ולפתח שגרה מחודשת.

לאור הגבלות המלחמה חזרו משחקי הכדורגל ללא קהל, אך כעת, שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם עם מפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילוא, על חזרת קהל למשחקי הכדורגל באופן הדרגתי.

במסגרת החזרה המדורגת של קהל למשחקים, בשלב הראשון יתקיימו משחקים עם קהל של אלף אוהדים, ובהתאם להערכות המצב של פיקוד העורף עם שר התרבות והספורט, יעלה מספר האוהדים במגרשים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: ״ללא קהל חווית הספורט נפגמת והופכת לחסרת ערך. היה לי חשוב לפעול ולהחזיר את הקהל למגרשים, קצת תחושה של נורמליות, ולו רגעית, בתקופה הקשה הזו. אני סומך על אוהדי הקבוצות שיישמעו להוראות פיקוד העורף, ימשיכו לייצג את ישראל ואת המאמץ ההסברתי כפי שגם עשו במשחקי החוץ, ויעודדו את השחקנים שעל המגרש".

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן