החתמת ענק בטירה המועמדת העיקרית לעלייה ללאומית

החלוץ המוכשר פיראס גנאים, שכבש בעונה הקודמת 17 שערים בכל המסגרות במדי בני זלפה, חתם בשורות מ.ס טירה מליגה א׳ צפון שנכון לעכשיו מועמדת עיקרית לעלות ליגה וכל דבר מלבד עלייה בעונה הזאת יחשב לכישלון

החתמת ענק בטירה המועמדת העיקרית לעלייה ללאומית

[adrotate group="4"]

רגע לפני החזרה של ליגה א׳ לפעילות, מ.ס טירה מאותתת לליגה עם החתמה משמעותית בדמותו של החלוץ פיראס גנאים, החתמת ענק בליגה א׳ עבור הקבוצה של חיים סירוטקין שעונה אחרי עונה מכוונת לעליית ליגה.

גנאים (26), נחשב לחלוץ מצוין עם נתונים פיזים טובים ולשחקן שמשדרג כל קבוצת כדורגל בה הוא חותם. גנאים מזוהה עם מועדון הכדורגל הפועל בועיינה, בו חתם בפתיחת העונה רגע לפני עצירת הליגה עקב מלחמת חרבות ברזל. היום (ראשון) הוא הצטרף רשמית לשורות מ.ס טירה ויעמוד לרשות המאמן חיים סירוטקין כבר במשחק הקרוב מול אתא/ביאליק.

בשלושת העונות האחרונות הוא כבש 37 שערים בכל המסגרות. בעונת 20/21 הוא כבש 15 שערים במדי הפועל בועיינה, עונה לאחר מכן הוא הגיע לטבריה מהפועל עכו שבליגה הלאומית, והיה שותף לעליית ליגה של הקבוצה עם 5 שערים בכל המסגרות. בעונה הקודמת הוא רשם עונה ענקית במדי הפועל זלפה מליגה א׳ צפון, עם 17 שערים בכל המסגרות. השנה הוא ינסה לעזור לטירה לעמוד במטרותיה, כשבאמתחתו כבר שלושה שערים.

אם נתייחס לטירה, כבר כמה שנים טובות שהקבוצה חולמת על עלייה לליגה הלאומית. בכל שנה מחדש בונים בטירה קבוצה חזקה מעמידים תקציב ראוי, אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד. הקבוצה לא באה לידי ביטוי וקבוצות עם תקציבים וסגלים פחות טובים משלה מצליחות לעבור אותה בטבלה.

גם העונה טירה שמה למטרה לעלות ליגה, עוד לפני המלחמה הקבוצה השיבה לשורותיה את המאמן חיים סירוטקין לקדנציה נוספת ואף העמידה סגל של שחקנים ברמה גבוהה מאוד לצד זה שהיא שומרת על השלד הקבוע שלה עם שחקנים כמו: עידו גונן, שלום אדרי, אליאס ז׳נה, ראול גרשומוב ועוד. כך שכל דבר מלבד עליית ליגה העונה יחשב לכישלון עבור טירה אחרי ההשקעה הגדולה של המועדון וההחתמות המרשימות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן