קרדיט: גיא שטח יחזק את החלק ההתקפי של נורדיה (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

״מבחינה אישית חשוב לי לחזור להבקיע שערים ולהנות מהמשחק״

החלוץ גיא שטח, היה מזוהה בשנים האחרונות עם מועדון הכדורגל מכבי יבנה. העונה, הוא החליט להצטרף לסגל של אהוד כחילה אצל העולה הטריה בית״ר נורדיה, זאת במטרה לחזק את החלק ההתקפי. בראיון לאתר ״דריבל״ שטח מתייחס למצב במדינה, מדבר על המטרות העונה ומתכונן לחזרה לליגה

קרדיט: גיא שטח יחזק את החלק ההתקפי של נורדיה (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

״מבחינה אישית חשוב לי לחזור להבקיע שערים ולהנות מהמשחק״

[adrotate group="4"]

גיא שטח (25) נחשב לחלוץ מוכשר מאוד, ולשחקן שהיה מזוהה בשנים האחרונות עם מועדון הכדורגל מכבי יבנה. שטח גדל במכבי תל אביב, עבר במחלקת הנוער של הפועל ניר רמת השרון בעונת  2015/16 והספיק לחזור למכבי ת״א. משם עשה מעבר לבני לוד ששיחקה דאז בליגה הלאומית ולאחר מכן הוא הגיע למכבי יבנה, במדיה כבש במשך שלוש שנים 17 שערים בכל המסגרות.

לקראת העונה הנוכחית מס׳ קבוצות הביעו עניין בחלוץ שלבסוף החליט להצטרף לסגל של אהוד כחילה, אצל העולה הטרייה בית״ר נורדיה. במועדון ראו בשטח חיזוק התקפי ראוי, והוא התחבר מיד לקבוצה שידועה באג׳נדה מיוחדת ובקהל מחובר. ״בהחלטה של יום קיבלתי הצעה והגעתי יום אחרי, שמעתי מילים חמות על המועדון וזה הספיק לי״ סיכם שטח.

מכבי יבנה נחשב לאחד המועדונים המסודרים בליגה א׳, ושטח נחשב לאחד משחקני המפתח של הקבוצה. אך משהו לא עבד בשנים האחרונות בקבוצה ולמרות הרצונות של הקבוצה להתמודד על עליית ליגה היא לא הצליחה לעמוד בציפיות של עצמה.

גיא, מה גרם לך לעזוב את יבנה, ומה לדעתך לא עבד מספיק בקבוצה בשנים האחרונות?

״עזבתי את יבנה ברוח טובה ובהבנה, השנה האחרונה הייתה כישלון מבחינה אישית שלי וגם קבוצתית, בסופו של דבר יבנה הוא מועדון שמגיע לו להיות בליגה גבוהה יותר ועניין של זמן עד שזה יקרה״.

ליגה א׳ הספיקה להיות משוחקת במשך ארבעה מחזורים ונעצרה עקב המלחמה, איך התחושות בימים אלה?

״המצב הוא שקשה להתעסק בכדורגל כשאנחנו עוברים דבר כזה״

ליגה א׳ צפויה לחזור לפעילות בקרוב, האם אתה חושב שיש טעם לכדורגל במצב הקיים?

״המצב נזיל כך שאי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך מבחינה בטחונית, כרגע ההחלטה לחזור לליגה היא נכונה בעיניי, אבל שוב, זה יכול להשתנות״

מה המטרות שלך העונה ברמה האישית והקבוצתית?

״קבוצתית אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה שתעשה עונה שקטה בליגה א׳, כמובן שאנחנו יכולים להתברג בחלק העליון של הטבלה. מבחינה אישית חשוב לי לחזור להבקיע שערים, ולהנות מהמשחק״.

בית״ר נורדיה אומנם רק עלתה ליגה בעונה הקודמת, אבל זאת אחרי שבילתה עונה אחת בלבד בליגה ב׳. במועדון מכירים מקרוב את הליגה השלישית, יש לבית״ר נורדיה מאמן בדמותו של אהוד כחילה שלא עושה חיים קלים על המגרש ויש לקבוצה סגל איכותי. שטח מאמין שנורדיה תעמוד במטרות שלה העונה ומסכם: ״עברנו את זה בקורונה והליגה הייתה מוזרה, למרות זאת כל קבוצה שרוצה להגיע להישגים צריכה להסתכל קדימה ללא תירוצים כי אמנם זה רק ספורט אבל עדיין יש מטרות שאנחנו רוצים להשיג״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן