הליגות הנמוכות חוזרות לפעילות עם שינויים במבנה היורדות ומענקים

ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (ראשון) ישיבה נוספת ובסופה הוחלט שליגות ב׳ וג׳ ישובו לפעילות בסוף חודש דצמבר. כמו כן, צפוי להתבצע שינוי במבנה היורדות וגם חלוקת מענקי תמריץ

הליגות הנמוכות חוזרות לפעילות עם שינויים במבנה היורדות ומענקים

[adrotate group="4"]

ההתאחדות לכדורגל ערכה היום (ראשון) ישיבה נוספת בנוגע לחזרה לפעילות בליגות הנמוכות, זאת אחרי ההחלטה לפני כשבועיים להחזיר את ליגה א׳ לפעילות. עם תום הישיבה צפויים להתבצע מס׳ שינויים בליגות הנמוכות.

ליגה א׳ תשוב לפעילות כמתוכנן ב5/12 והמחזור הראשון שישוחק עם החזרה לפעילות והוא המחזור החמישי יתפרש על פני עשרה ימים. ליגות ב׳ וג׳ ישובו לפעילות עם משחקי גביע המדינה ב-23/12 וב30/12 יחזרו לפעילות בליגה.

כמו כן, ההתאחדות כדורגל מתכננת לערוך שינוי במבנה היורדות כאשר לא יהיו שתי יורדות אוטומטיות מליגה א׳ לב׳ ומליגה ב׳ לליגה ג׳.

מה שצפוי להתבצע בעונה הזאת הוא שהמקום ה-16 בלבד מכל ליגה ירד אוטומטית, והמקום ה-15 ישחק נגד המקום ה-14 כאשר המפסידה תפגוש את המקום השני מהליגה הנמוכה יותר. בדומה למשחקי הפלייאוף.

בהתאחדות לכדורגל מתכוונים להעניק מענקי תמריץ, כאשר ההתאחדות צפויה לחלק 800 אלף ש״ח מענקי ניצחונות בליגה א׳ ובליגות ב׳ 200 אלף ש״ח כתמריץ.

ההחלטות עברו היום בוועדה וצריכות לעבור אישור הנהלת התאחדות

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן