צעירי טייבה ממשיכה להתרסק, איסמעיל סרסור צפוי לעזוב

מכבי אתא/ביאליק וצעירי טייבה נפגשו למשחק השלמה מהמחזור הראשון, ובסיום ניצחון לחבורה של אבי סבג משערים של משה גולן, סארי חאג׳ יחיא ומיכאל אשכנזי. בן אל משה הצליח רק לצמק וצעירי טייבה ממשיכה להתרסק בתחתית עם ארבעה הפסדים , מעמדו של איסמעיל סרסור התערער משמעותית

צעירי טייבה ממשיכה להתרסק, איסמעיל סרסור צפוי לעזוב

[adrotate group="4"]

מכבי אתא ביאליק וצעירי טייבה נפגשו למשחק השלמה שהיה אמור להיערך במחזור הראשון של הליגה, אך עקב הבירורקטיה סביב הרישום של טייבה גרם לדחייה של המשחק שנערך אתמול. צעירי טייבה ממשיכה במומנטום השלילי מפתיחת העונה עם ארבעה הפסדים רצופים וקבורה עמוק בתחתית הטבלה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ואחרי כחצי שעה מורטת עצבים משה גולן הצליח לעלות את החבורה של אבי סבג ליתרון 0-1, טייבה הצליחה לחזור למשחק משער של בן אל משה חמש דקות לפני סיום המחצית הראשונה, אבל על סף סיום המחצית טייבה נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אל אעסם.

טייבה ניסתה לשמור על התוצאה, אבל לאתא ביאליק היו תוכנית אחרות. אבי סבג רשם ניהול משחק מצוין וחילופים שגם עבדו לו. בדקה ה-84 סארי חאג׳ יחיא החזיר את היהתרון לאתא/ביאליק, ארבע דקות לאחר מכן מיכאל אשכנזי הצטרף לחגיגה וקבע את תוצאת המשחק. בסיום 3-1 לחבורה של אבי סבג.

זהו ההפסד הרביעי ברציפות מפתיחת העונה של צעירי טייבה, במועדון לא קיבלו בצורה טובה את ההפסד, וההנהלה החליטו להתכנס על מנת להחליט על עתידו של איסמעיל סרסור המאמן, שככל הנראה צפוי לסיים את דרכו בקבוצה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן