בישול, שער וכרטיס אדום: מכבי עירוני נתיבות גברה 1-2 על מכבי קריית גת

המחזור השלישי בליגה ב׳ דרום ב׳ הפגיש בין מכבי עירוני נתיבות למכבי קריית גת, כוכב המשחק דביר נסימי כבש ובישל שער לאביאל אפנג׳ר וגם הורחק במהלך המשחק בכרטיס אדום. דודו כהן הצליח רק לצמק, מכבי עירוני נתיבות של מוטי עטר עדין מושלמת

בישול, שער וכרטיס אדום: מכבי עירוני נתיבות גברה 1-2 על מכבי קריית גת

[adrotate group="4"]

המחזור השלישי בליגה ב׳ דרום ב׳ הפגיש בין מכבי עירוני נתיבות למכבי קריית גת. מצד אחד החבורה של מוטי עטר, שבעונה הקודמת הצליחה להגיע עד לגמר המחוז וגם העונה בנתה קבוצה איכותית מאוד. נתיבות הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים על גדרה ועל ערערה בנגב בהם כבשה 8 שערים, ובעיקר במומנטום טוב במטרה לקחת שלוש נקודות.

מן העבר השני מכבי קריית גת, שכלל לא הייתה אמורה לשחק בליגה ב׳ וזכתה בכרטיס לליגה על חשבונה של כסייפה המתפרקת שנעלמה מהפה הספורטיבית. קריית גת הגיעה למפגש עם נתיבות אחרי תיקו עם בית״ר יבנה וניצחון על ערערה בנגב וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי גם מול נתיבות.

המשחק היה צמוד מאוד בין שתי יריבות איכותיות אשר בסיום ידה של נתיבות הייתה על העליונה. כבר בדקה ה-5 דביר נסימי הצליח לעלות את נתיבות ליתרון 0-1, אך שתי דקות לאחר מכן התוצאה התאזנה אחרי שדוד כהן הצליח לאזן מהנקודה הלבנה. המחצית הראשונה עוד לא הסתיימה ובדקה ה-26 אביאל אפנג׳ר כבש שער מבישול של נסימי, והחזיר את ההיתרון לנתיבות כאשר התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק. דביר נסימי הוחף בדקה ה-67 ואף הורחק בדקה ה-90 מהספסל בכרטיס אדום.

מכבי עירוני נתיבות של מוטי עטר עדין מושלמת מפתיחת העונה עם 9 נקודות ושלוש ניצחונות מרשימים מאוד, כשהיא נמצאת במקום השלישי בטבלת ליגה ב׳ דרום ב׳, כשמעליה שדרות ומ.כ ירושלים עקב יחס שערים.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן