קרדיט: יש סולחה באדומים אשדוד (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

יש סולחה: אוהדי האדומים אשדוד יחזרו ליציעים

אתמול (שלישי) נציגי אוהדי האדומים אשדוד נפגשו עם מלכי אניג׳ר ובסיום מפגש מוצלח הוחלט שהאוהדים שהחרימו עד כה את הקבוצה יחזרו למלא את היציעים כמו בעבר. דוד רביבו ימשיך על הקווים, כאשר המטרה היא פלייאוף ועלית ליגה, מיקי ביתן מונה לדובר המועדון

קרדיט: יש סולחה באדומים אשדוד (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

יש סולחה: אוהדי האדומים אשדוד יחזרו ליציעים

[adrotate group="4"]

הפועל ״אדומים״ אשדוד סיימה את הקדנציה של בליגה הלאומית בעונה הקודמת בצורה לא טובה. היא נשרה לליגה הלאומית אחרי עונה מבישה ופתחה את העונה הנוכחית בליגה א׳. על פניו הכי היה נראה טוב, מאחר ובהנהלת המועדון עשו הכל על מנת לבנות קבוצה איכותית ולנסות להתמודד בשנית על עליית ליגה.

אך אוהדי הקבוצה שמלווים אותה במשך שנים לא התחברו לאופן הניהול החדש ולעובדה שהמאמן דוד רביבו המשיך לקבל קרדיט, גם אחרי העונה הכושלת אשתקד. האוהדים החליטו להחרים את משחקי הקבוצה והיציעים נשארו ריקים.

אתמול (שלישי) נערכה פגישה בין נציגי האוהדים לגב׳ מלכי אינג׳ר, ובסיום פגישה מוצלחת הוחלט כי שהאוהדים יחזרו ליציעים וישובו לתמוך בקבוצה.  הצדדים ליבנו את העניינים שבמחלוקת ושמו את משקעי העבר בצד והאוהדים כאמור יחזרו כבר במשחק הבית הקרוב נגד מכבי שעריים.

האוהדים הגיעו יחד עם מלכי למס׳ סיכומים, דוד רביבו ימשיך לשמש כמאמן הקבוצה כאשר היעד הראשוני הוא פלייאוף עליון ויש שאיפה להתמודד על עליית ליגה. כמו כן צוין כי כישלון אחד משני הפרמטרים הללו יוביל לסיום דרכו בקבוצה.

מיקי ביתן מונה לדובר המועדון, ובנוסף עלתה האופציה להשיב את השחקן לישי ביטון לשורות הקבוצה זאת במידה והשחקן יוכל להתאמן באימונים בוקר ובמידה מכבי קריית מלאכי תאפשר זאת.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן