קרדיט: הדרבי הוא אדום (צילום: יגאל צריקר)

הדרבי הוא אדום: לראשונה מאז הוקמה הקבוצה היא קטפה ניצחון בדרבי

חגיגה אדומה נרשמה אמש בעיר הנמל, בדרבי החגיגי והידוע של העיר אשדוד. ערן לוי רשום בכורה בשורות האדומים שגם קטפו ניצחון ראשון בדרבי לראשונה מאז הוקמה הקבוצה. יהב אפריאט ואחמד מצרי כבשו עבור האדומים

קרדיט: הדרבי הוא אדום (צילום: יגאל צריקר)

הדרבי הוא אדום: לראשונה מאז הוקמה הקבוצה היא קטפה ניצחון בדרבי

[adrotate group="4"]

שתי הקבוצות מעיר הנמל נפגשו אמש (חמישי) לדרבי היוקרתי והידוע של העיר אשדוד. כזכור, שתי הקבוצות כבר נפגשו לדרבי במסגרת גביע המדינה לפני פתיחת הליגה, ואז ידה של עירוני אשדוד הייתה על העליונה אחרי דו קרב פנדלים אבל אתמול הסיפור היה אחר לגמרי.

נוכחות יפה נרשמה ביציעים, כאשר בשורות האדומים אשדוד רשם בכורה הרכש החדש של הקבוצה ערן לוי, שגם זכה ״לברכות״ מהקהל הנגדי.

המשחק נפתח בקצב נהדר, שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה מהפתיחה וההיתרון האדום הגיע אחרי 10 דקות בלבד מהפתיחה. יצחק אספה בישל כדור נהדר לאחמד מצרי, האחרון העלה את האדומים ליתרון 0-1. הקהל האדומים עוד לא הספיק לחגוג ושתי דקות לאחר מכן, הגיע יאן בנבניסטי וקבע שוויון שהפך את המשחק לדרמטי יותר.

הקצב נשמר והקבוצות חיפשו יתרון שהגיע מהצד האדום בדקה ה-18 למשחק, יהב אפריאט נגח פנימה כדור נהדר אחרי בישול של בנצי מושל והחזיר את ההיתרון לאורחת באדום. ההיתרון נשמר עד לסיום המשחק.

הפועל ״אדומים״ אשדוד רשמה ניצחון בדרבי לראשונה מאז הקמתה של הקבוצה, וניצחון שני העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן