מ.ס טירה גברה 1-2 על הפועל רעננה

ליגה א׳ צפון סיפקה לנו במחזור השלישי מפגש מסקרן בין טירה לרעננה, שתי הקבוצות חיפשו ניצחון ראשון בליגה כאשר בסיום טירה רשמה ניצחון מרשים משערים של דן אבוטבול ומומן מנסור, אגבריה מג׳ד הצליח לצמק בסיום לטובת רעננה.

מ.ס טירה גברה 1-2 על הפועל רעננה

[adrotate group="4"]

הפועל רעננה אירחה במחזור השלישי את מ.ס טירה למפגש חשוב עבור שתי הקבוצות שעדין לא הצליחו לרשום ניצחון בליגה. הפועל רעננה בנתה קבוצה צעיר ונמרצת כאשר מרבית השחקנים הגיעו יחד עם אסי אלימלך מבאקה יחחד עם מ.ס שחקנים שהמשיכו מהעונה הקודמת כשהשאיפות הן להתברג בצמרת ולנסות להתמודד על עלייה.

מנגד, החבורה של חיים סירוטקין שבכל עונה מחדש מנסה להתמודד על עליית ליגה, גם העונה בנתה בקבוצה חזקה אך הגיעה למשחק ללא גונן עידו ונבו מזרחי הפצועעים, וניסתה לעשות התאמות לקראת היריבה מרעננה.

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

בפתיחת המשחק הקהל שהגיע נהנה מהפנינג חגיגי במסגרת הפרויקט של ההתאחדות לכדורגל ״הופכים את משחקי הכדורגל לאירועי תרבות״, האוהדי נהנו מדיג׳י, בובות מייצגים, עמדת איפור ועוד. כאשר בפתיחת המשחק שחקני הקבוצה הניפו את השלט לא ירימים ידיים נאבקים יחד באלימות.

טירה הציגה יכולת טובה יותר במהלך המשחק (צילום: יגאל צריקר)

הפתיחה הייתה של טירה שהניעה כדורב צורה טובה, הפועל רעננה ומאמנה המצוין אסי אלילמלך על הקווים הציגו כושר טוב וניסו להוות יריבה משמעותית לשחקנים של חיים סירוטקין.

בדקה ה-21 מ.ס טירה ניצלה תנומה קלה בהגנה של של רעננה, דן אבוטבול השתלט על הכדור אומנם הבעיטה לא הייתה מוצלחת, אך טעות של שוער הפועל רעננה אפשר לכדור להתגלגל פנימה. ההיתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

שחקני טירה חוגגים את השער של דן אבוטבול (צילום: יגאל צריקר)

הפועל רעננה התקשתה מול טירה בבית (צילום: יגאל צריקר)

מ.ס טירה המשיכה את המומנטום החיובי גם במחצית השנייה, רבע שעה לסיום היא הכפילה את ההיתרון משער של עבד מנסור, עמוק בתוך תוספת הזמן רעננה צימקה אבל זה לא הספיקה לה מול טירה שרשמה ניצחון ראשון העונה והרבה חמצן להמשך הדרך.

הפועל רעננה הצליחה רק לצמק בסיום (צילום:יגאל צריקר)

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן