קרדיט: שחקני דימונה חוגגים (צילום: יגאל צריקר)

קטפה ניצחון ראשון: מ.ס דימונה הביסה את הפועל לוד 0-4

משחקי המחזור השלישי בליגה א׳ דרום יצאו לדרך ביום חמישי כאשר הפועל לוד התארח בדימונה שהביסה את העולה הטרייה לא במשחק מרשים 0-4. ירדן אבוחצירא, רותם יצקר ואליאור משלי (צמד) כבשו עבור האורחת, הפועל לוד עדין ללא ניצחונות מפתיחת העונה

קרדיט: שחקני דימונה חוגגים (צילום: יגאל צריקר)

קטפה ניצחון ראשון: מ.ס דימונה הביסה את הפועל לוד 0-4

[adrotate group="4"]

המחזור השלישי בליגה א׳ דרום הפגיש בין החבורה של שמעון ביטון לחבורה של צביקה לוי שרק עלתה ליגה עונה. דימונה עם חבורה מנוסה מאוד לצד שחקנים צעירים, ואילו בצד השני הפועל לוד שנבנתה ברובה על שחקנים צעירים וחסרי ניסיון. שתי הקבוצות כבר נפגשו בגביע לפני פתיחת העונה ודימונה רשמה ניצחון 1-3.

ניר קלינגר המנהל המקצועי של דימונה צופה בקבוצתו מהיציע (צילום: יגאל צריקר)

מ.ס דימונה הציגה במשחק יכולת משופרת. מכפר שלם, הניעה כדור ושלטה כבר מהפתיחה באין מפריע. הפועל לוד כבר מהפתיחה שיחקה בחוסר ביטחון ונאיביות.

אבי מלכה מנהל את ההגנה והמנהיג של דימונה במשחק (צילום: יגאל צריקר)

שמעון ביטון על הקווים של דימונה (צילום: יגאל צריקר)

ירדן אבוחצירא הרכש של דימונה כובש את השער הראשון במשחק (צילום: יגאל צריקר)

חמש דקות על כר הדשא הספיקו לרכש החדש של דימונה ירדן אבוחצירא לעלות את מ.ס דימונה על לוח התוצאות. השחקנים של הפועל לוד השתדלו לשמור על קור רוח אבל התקשו מול הקבוצה הביתית. ההיתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה בה לאנשי הפועל לוד עוד הייתה תקווה לעשות שינוי.

דימונה מובילה וחוגגת (צילום: יגאל צריקר)

המחצית השנייה הייתה כולה של מ.ס דימונה, כשמולה יריבה במתנה שהציגה בעיקר נאיביות חוסר ביטחון ואיבודי כדור. אליאור משלי הכפיל בדרה ה-57, רותם יצקר הצטרף לחגיגה בדקה ה-67 ומשלי סגר צמד וקבע את תוצאת המשחק עמוק בתוך תוספת הזמן.

אליאור משלי כובש צמד במשחק (צילום: יגאל צריקר)

לסיכום: ניצחון חשוב לדימונה שנתן לקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה הרבה חמצן להמשך הדרך, אבל אסור לדימונה להסתנוור מניצחונות כאלה מאחר והיא שיחקה מול יריבה במתנה ולא הייתה צריכה לעבוד קשה מולה. דימונה עדין צריכה להתחבר ולהציג יכולת טובה יותר על מנת להתמודד חזק בצמרת.

בנוגע לאורחת מלוד, הקבוצה חייבת להביא 2-3 שחקנים מנוסים על מנת לייצב את הסגל לחזק את ההגנה ובעיקר את החלק ההתקפי מאחר ולקבוצה אין רגל מסיימת. החוסר ניסיון והאנמיות של הקבוצה הצעירה הובילו לאיבדו כדור שאפשרו לדימונה לצאת למתפרצות ולנצל את הנאיביות של הקבוצה כדי לכבוש שערים.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן