הפועל רעננה מחכה למ.ס טירה

הפרויקט של ההתאחדות לכדורגל ״הופכים את משחקי הכדורגל לאירוע תרבות״ יגיע מחר (שישי) לרעננה למפגש במסגרת המחזור השלישי בין הפועל רעננה למ.ס טירה. שתי הקבוצות ינסו לרשום ניצחון ראשון העונה

הפועל רעננה מחכה למ.ס טירה

[adrotate group="4"]

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת והייתה לאחת הקבוצות המושקעות בליגה א׳ צפון, גם השנה הפועל רעננה מכוונת גבוה יחד עם המאמן אסי אלימלך שמכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב.

רעננה בנתה קבוצה מסקרנת מאוד עם שחקנים איכותיים בדמותם של אחמד רביע, איתי לויסמן, בר שמש, פז בלאנדר, דן סירקיס, אורי אשל, יונתן פרבר ועוד.

עד כה מפתיחת העונה הפועל רעננה עדין לא רשמה ניצחון והיא תנסה לעשות זאת לראשונה מול היריבה מ.ס טירה. כאשר במחזור הראשון רעננה רשמה הפסד מול העולה צעירי אום אל פאחם ובמחזור השני נפרדה בתיקו מול מגדל העמק.

מנגד, מ.ס טירה הקבוצה שכבר כמה שנים טובות מנסה לעלות לליגה הלאומית ומהווה כל שנה פקטור משמעותי בליגה א׳ צפון. במועדון ינסו להפיק לקחים משנים קודמות שנעשו הרבה טעויות במועדון.

גם השנה בנו קבוצה איכותית בטירה ומי שחזר לעמוד על הקווים לקדנציה נוספת הוא חיים סירוטקין, שינסה להוביל אותה השנה לצמרת הגבוהה ולהתמודדות על עליה.

בסגל של טירה תוכלו למצוא שחקנים כמו: השוער בן ויצמן, סהר ברמי, גונן עידו שמזוהה עם המועדון בשנים האחרונות, נבו מזרחי שהוביל בעונה הקודמת את הפועל הרצליה לעליה, דודו אדרי, ראול גרשומוב, אליאס זאנה ועוד.

טירה עדין לא הצליחה לרשום ניצחון מפתיחת העונה כאשר במחזור הראשון היא רשמה הפסד 3-1 להפועל בועיינה ובמחזור הקודם סיימה בתיקו עם צעירי אום אל פאחם.

מחר שתי הקבוצות יפגשו באיצטדיון ברעננה בשעה 14:40 כאשר לפני המשחק ההתאחדות לכדורגל תקיים הפנינג עם מייצגים, דיג׳יי, עמדת איפור ועוד זאת במסגרת הפרויקט הופכים את משחקי הכדורגל לאירוע תרבות. 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן