דימונה הביסה את הפועל לוד, עידן דוד הוביל את הרצליה לניצחון על אשדוד

המחזור השלישי בליגה א׳ דרום יצא לדרך היום (חמישי) עם מס׳ משחקים מסקרנים. במוקד ניצחון מרשים וראשונה בליגה לדימונה, עידן דוד הוביל את הרצליה לניצחון על עירוני אשדוד, מכבי יבנה גברה על בקעת הירדן וירמיהו חולון רשמה ניצחון על שמשון ת״א

דימונה הביסה את הפועל לוד, עידן דוד הוביל את הרצליה לניצחון על אשדוד

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה- הפועל לוד 0-4

החבורה של שמעון ביטון לא יכלה לבקש יריבה יותר טובה מהפועל לוד כדי לרשום ניצחון ראשון העונה זאת אחרי שתי תוצאות תיקו. דימונה אומנם לא הרשימה במשחק, אבל ידעה לנצל מצבים ובעיקר את הנאיביות של הפועל לוד שחייבת חיזוק ויפה שעה אחת קודם. כבשו לדימונה: ירדן אבוחצירה, אליאור משלי צמד ורותם יצקר.

הפועל בקעת הירדן- מכבי יבנה 2-1

בכל עונה מחדש הפועל בקעת הירדן היא קבוצה שעושה צרות להרבה קבוצות בליגה, אבל היום היו למכבי יבנה תוכניות אחרות. חיים יוסף העלה את יבנה ליתרון ואיתי פז הכפיל, לקראת הסיום הבקעה הצליחה לכבוש שער מצמק עליו אחראי שקד זינדברג. מכבי יבנה עם שני ניצחונות רצופים ושש נקודות בקופה, בקעת הירדן עדין לא הגיעה לליגה.

שמשון תל אביב – ירמיהו חולון- 1-0

בחולון עובדים בשקט עם הרבה מרץ וכך הגיע גם ניצחון על שמשון ת״א. שער אחד קטן גדול של חמאדה אגבריה הספיק עבור ירמיהו חולון כדי לקחת שלוש נקודות יוקרתיות במחזור השלישי.

הפועל הרצליה- עירוני אשדוד 0-1

החבורה של עידן דוד אירחה את החבורה של אלי כהן מאשדוד, הרצליה הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו ורצתה לרשום ניצחון ראשון העונה. במשחק לא פשוט מול הצהובים כחולים, שרובו היה שקול הפועל הרצליה הצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן