חלוקת נקודות בדרבי של כפר כנא

המשחק המסקרן של המחזור בליגה א׳ צפון הפגיש בין שתי הנציגות של כפר כנא, הפועל כפר כנא היא שהתחילה את המומנטום החיובי והובילה במשחק, אבל אז הגיעה הקבוצה של הישאם זועבי שהצליחה לצמק את התוצאה והקבוצות נפרדו בתיקו 3-3 ובחלוקת נקודות

חלוקת נקודות בדרבי של כפר כנא

[adrotate group="4"]

הדרבי של כפר כנא הוא יום חג מאז שתי הקבוצות שמייצגות את המקום נמצאות בליגה א׳, וכך גם בפתיחת העונה בליגה א׳ צפון כבר במחזור השני קיבלנו דרבי מסקרן מאוד. שתי הקבוצות הגיעו במטרה אחת לקחת נקודות ובעיקר ידעו שניצחון מהסוג הזה הוא ניצחון שיביא הרבה כבוד.

הפתיחה הייתה של הפועל כפר כנא שהניעה כדור, הציגה יכולת טובה וגם שלטה במשחק, והשערים לא איחרו לבוא. איזי דרבור (11) הצליח לעלות את כפר כנא ליתרון כבר בדקה ה-11, אך רבע שער לאחר מכן רוי בוליגנים הצליח להחזיר את צעירי כפר כנא למשחק עם שוויון 1-1.

המחצית הראשונה שוחקה בקצב טוב וגם קיבלנו שערים נוספים כאשר בדקה ה-35 מוחמד חסן הצליח להחזיר הפועל כפר כנא את ההיתרון  וחן ידען כבש את השלישי ארבע דקות לפני הירידה למחצית.

החבורה של הישאם זועבי אומנם נקלעה לפיגור אבל לא וויתרה על המשחק, הפועל כפר כנא לא ידעה לשמור על ההיתרון וגם ספגה כי אז הגיע מוחמד כליבאת, הוא כבש צמד שערים כאשר בהפרש של שמונה דקות כאשר אחד מהם מהנקודה הלבנה, מנע מקבוצתו הפסד והביא לה נקודה יקרה בדרבי של כפר כנא.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן