קרדיט: אוראל בניטח שחקן חופשי (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

אוראל בניטח שוחרר ממכבי קריית מלאכי

אוראל בניטח, הקפטן המוביל של קריית מלאכי ואחד השחקנים שחתומים על העלייה של הקבוצה בעונה הקודמת, כבר לא נמצא בתוכניות של הכתומים ומאמנם החדש דניאל טולמסוב לעונה הקרובה.בניטח הוא כעת שחקן חופשי

קרדיט: אוראל בניטח שחקן חופשי (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

אוראל בניטח שוחרר ממכבי קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

זעזוע בקריית מלאכי, זאת אחרי טיילת השחקנים שעברה במועדון במהלך הקיץ ושינוי השלד מהעונה הקודמת, סיום דרכו של המאמן יואל סויסה שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה, שחרור שחקנים כמו תגלית העונה שעבר אפק חדד, זאת בנוסף לפתיחה לא טובה של העונה גם בליגה וגם בגביע.

כעת, גם הבלם המנוסה אוראל בניטח קיבל הודעה על כך שהוא לא בתוכניות של הקבוצה בעונה הקרובה. מקורבים מספרים כי בניטח שוחרר מאחר והצוות המקצועי במועדון לכאורה לא חושב שהוא מספיק מתאים למטרות של הקבוצה ולליגה א׳, וכך קריית מלאכי ממשיכה להיפרד מצוות ומשחקנים שהיוו חלק מהשלד החשוב של המועדון.

כזכור, בניטח נחשב לסמל בקרייה והוא שיחק רוב שנות הקריירה שלו בקריית מלאכי. בשנים האחרונות הבלם המנוסה שם לעצמו מטרה להחזיר חוב לקהל ולהוביל את הקבוצה לעלייה, ואין ספק שבניטח הוא בורג מרכזי בעלייה של קריית מלאכי.

הוא זכה לכינוי הגרזן, ניהל לאורך העונה בשקט מופתי את החלק האחורי של הקבוצה, שימש כקפטן והנהיג את הקבוצה במגרש ומחוצה לו, ובכל זאת במועדון החליטו על סיום דרכו של הסמל שרק לאחרונה סיכם את תנאיו לעונה נוספת.

בניטח שיחק בעבר בליגה א׳ במדי בית״ר נורדיה וסקציה נס ציונה, וכעת הוא שחקן חופשי ואין ספק שהוא מסוג השחקנים שיכולים לשדרג כל קבוצה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן