אחרי ההדחה מהגביע קריית מלאכי עם הפסד מאכזב במחזור הראשון

העולה הטרייה מכבי קריית מלאכי עברה הרבה תהפוכות לפני פתיחת העונה, ואחרי ההדחה מהגביע מול נורדיה היא פותחת את העונה ברגל שמאל עם הפסד מאכזב למכבי עירוני אשדוד, אוהדי מלאי לא חסכו בביקורת. כבשו לאשדוד בנימין קאפלה, לני טייב ודניאל אלימלח

אחרי ההדחה מהגביע קריית מלאכי עם הפסד מאכזב במחזור הראשון

[adrotate group="4"]

העונה הקודמת הייתה פנטסטית עבור מכבי קריית מלאכי שדרסה את הליגה והצליחה להגשים חלום לאוהדי הקבוצה אחרי 8 שנות היעדרות עם עליית ליגה מרגשת בחזרה לליגה א׳.

במהלך הקיץ האחרון עבדו במרץ בקרייה על מנת להחתים שחקנים שיתאימו ליומרות של הקבוצה שמתכננת להתמודד חזק בצמרת ואף עלו רצונות להתמודד על עלייה, אך לא כך ציפו ראשי הקבוצה לפתוח את העונה.

לפני פתיחת העונה מס׳ שחקנים חתמו ועזבו והמאמן יואל סויסה הוחלף בדניאל טולמסוב. ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל הנהלת הקבוצה לא הייתה מרוצה ממשחקי האימון של מלאכי כהכנה לליגה וזאת מאחר ויואל סויסה חסר ניסיון בליגה א׳, אך במקומו הוחתם מאמן לא שגם לא מכיר את ליגה א׳ ואף לא הוביל מעולם קבוצת בוגרים.

חוסר הניסיון של טולמסוב בא לידי ביטוי מול היריבה בית״ר נורדיה במשחק הגביע ממנו הודחה מלאכי, ואמש מול מכבי עירוני אשדוד בפתיחת עונה מאכזבת.

מלאכי לא הגיעה מוכנה לליגה, ועל כר הדשא נראתה לא מחוברת ולא מאורגנת טולמסוב מצידו רשם ניהול משחק מאכזב.

מנגד, מכבי עירוני אשדוד הציגה יכולת טובה וגם השערים לא יחרו לבוא בנימין קאפלה העלה את אשדוד ליתרון תוך שש דקות בלבד, לני טייב הכפיל ודניאל אלימלח סגר עניין במחצית השנייה.

אוהדי מלאכי לא חסכו בביקורת על הפתיחת הרעה של הקבוצה ועל ניהול המשחק של המאמן, מנגד היו כאלה שהרגיעו את הרוחות וביקשו להמתין ולראות את הקבוצה במחזורים הבאים.

מלאכי תנסה את מזלה במחזור הבא מול מכבי שעריים, עירוני אשדוד תפגוש את שמשון כפר קאסם.

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

ושום מילה על הקהל של אשדוד ומנגד התנהגות מחפירה של הקהל של מלאכי שזרקו אבוקה לקהל של אשדוד בושה אבל העיקר איך זה לקבל 3

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן