יש מאמן חדש למלאכי: דניאל טולמסוב חתם בקבוצה

אחרי שהתבשרנו השבוע על סיום דרכו של יואל סויסה, האיש שהעלה את קריית מלאכי ליגה במועדון החליטו להחתים מאמן חדש. למרות שעלו שמות של מאמנים מנוסים בליגה א׳ כמחליפים לסויסה, הוחלט להחתים את דניאל טלומסוב שמגיע ממחלקות הנוער ולא אימן בוגרים. האם השילוב החדש יהיה מוצלח?

יש מאמן חדש למלאכי: דניאל טולמסוב חתם בקבוצה

[adrotate group="4"]

אחרי שבקריית מלאכי עברו שבוע לא רגוע, זאת בעקבות עזיבת מס׳ שחקנים מובילים שחתמו והחליטו לעזוב, ובהמשך סיום דרכו של המאמן יואל סויסה. כזכור, סויסה סמל בקרייה והאיש שהצליח להוביל את קריית מלאכי לליגה א׳ אחרי 8 שנות היעדרות ואחרי עונה ענקית.

במהלך השבוע האחרון הנהלת המועדון הוציאה הודעה כי עקב חילוקים דעות ופערים בהכנה של הקבוצה לליגה הוחלט על סיום דרכו של יואל סויסה, האוהדים לא הבינו מה עומד מאחורי ההחלטה, אך מקורבים מספרים כי עקב עזיבתו של אבי בוגלה לפוליטיקה במועדון הרגישו שסויסה לא יכול להחזיק לבד את הקבוצה, שהוא לא מספיק מכיר את ליגה א׳ ובנוסף לא היו מרוצים ממשחקי ההכנה לליגה. יואל פוטר עוד לפני שהספיק לעמוד מחזור אחד על הקווים.

הראשון שסומן אחרי סויסה הוא מושיקו אוחיון, שהגיע כשחקן אחרי יואל, אך ע״פ מקורות אוחיון בחר לדחות את ההצעה לאמן את הקבוצה. גם שמותיהם של ויקטור גניש המאמן המנוסה ויאיר אזולאי, אך לבסוף הוחלט להחתים את דניאל טולמסוב.

טולמסוב, שיחק בעירוני אשדוד ולפני מספר שנים עבר אל הקווים, אימן במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, העלה את קבוצת הנוער של הפועל אדומים אשדוד אל הליגה הלאומית, שימש כמנהלה המקצועי של מחלקת הנוער במועדון ואף עמד על הקווים ביחד עם המאמן דוד רביבו בעונה שעברה בקבוצה הבוגרת ששיחקה בליגה הלאומית.

למרות הרזומה המרשים, לטולמסוב אין ניסיון כמאמן בוגרים וכידוע ליגה א׳ היא אופרה אחרת לגמרי. ואם אכן יואל סויסה מהסיבות שצויינו, לא ברור מדוע במלאכי החליטו להביא מאמן חסר ניסיון ולא להמשיך עם יואל.

הדעות של האוהדים חלוקות, חלקם בירכו על החתמת המאמן החדש וחלקם עדין מתנגדים לפיטורים של יואל. כמו כן,  ע״ פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל הנהלת המועדו עומדת מאחורי החלטותיה וכלל ההחלטות של הנהלת קריית מלאכי היא לטובת המועדון במטרה להעמיד קבוצה ראויה לליגה א׳ שתתמודד חזק בצמרת.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן