זעזוע במלאכי: יואל סויסה סיים את דרכו, משה אוחיון סירב וויקטור גניש מועמד מוביל

עוד לא התחילה העונה וכבר לא רגוע בקריית מלאכי, הקבוצה רק עלתה ליגה ובסביבת המועדון מדברים על רצון לעלות ליגה. שחקנים חתמו ועזבו, ואמש הוחלט על סיום דרכו של מי שהעלה את הקבוצה ליגה המאמן יואל סויסה, בהחלטה תמוהה לגמרי, האוהדים לא מרוצים ונראה שאי שקט שורר במועדון זאת תוך כדי ההכנות לליגה א׳

זעזוע במלאכי: יואל סויסה סיים את דרכו, משה אוחיון סירב וויקטור גניש מועמד מוביל

[adrotate group="4"]

מכבי קריית מלאכי רשמה עליית ליגה מרשימה בעונה הקודמת, וזאת אחרי 8 שנים שבהם הקבוצה הצליחה לגעת בבאר אבל לא לשתות ממנה וחוותה הרבה אכזבות בדרך.

אשתקד הכל התחבר לקבוצה הכתומה השחקנים התלבשו כמו כפפה ליד, ומי שהנהיג את הקבוצה על המגרש הוא לא אחר מסמל הקבוצה יואל סויסה, ולמרות חוסר הניסיון של המאמן באימון בוגרים, ועל אף הסקפטיות שהייתה כלפי החתמתו הוא הוכיח לכולם שהוא קלף מנצח והוביל את הקבוצה לעלייה בסטייל מהמקום הראשון, כשבית״ר נורדיה נושפת בעורפה לאורך כל העונה.

האוהדים תמכו ובקריית מלאכי כולם היו מרוצים והחלו הכנות לקראת עונת 23/24, תחת הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות. במלאכי שמו למטרה לשמור על השלד הקיים ולחזק את הקבוצה במקומות הנכונים. בד״כ קבוצה שרק עולה ליגה רוצה לתקוע יתד, אבל במלאכי עם האוכל בא התאבון וכיוונו לעלייה נוספת.

תוך כדי תנועה החלו ההחתמות של שחקנים מהעונה הקודמת, יחד עם החתמות נוספות מרשימות למימדים של ליגה א׳ בדמותם של טל איילה ואיתי אלקסלסי, אך השחקנים לא נשארו אפילו מחזור אחד. טל איילה עזב וחזר ועוד פעם עזב, איתי אלקסלסי גם החליט לעזוב מהר מאוד וחתם בהפועל אדומים אשדוד. אחריהם הגיע לישי ביטון מי שנחשב לסמל באשדוד.

אתמול, הקבוצה חוותה זעזוע נוסף, וזאת לאחר הוחלט באופן מפתיע יש לומר לסיים את דרכו של המאמן וסמל הקבוצה יואל סויסה, האיש היחידי שבשמונה שנים האחרונות הצליח להוביל את הקבוצה בחזרה לליגה א׳. יואל פוטר עוד לפני שקיבל הזדמנות לעמוד על הקווים בליגה א׳. האוהדים זעמו על ההחלטה ולא חסכו ביקורת מהמועדון.

בהודעת המועדון נמסר: ״הנהלת מכבי קריית מלאכי החליטה אמש על סיום תפקידו של מאמן הקבוצה יואל סוויסה עקב חילוקי דעות ופערים הנוגעים להכנות הקבוצה לליגה א׳. הנהלת הקבוצה והאוהדים מודים ליואל על תקופה משותפת ומדהימה בה הקבוצה עשתה את המסע לליגה א׳ ולעולם ייזכר בדפי ההיסטוריה של המועדון וכאן מאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך״

עוד נכתב בהודעת המועדון: ״לפנינו דרך חשובה וארוכה בליגה א׳ והנהלת הקבוצה עושה את מירב המאמצים להעמיד את כל המשאבים לבניית קבוצה איכותית ומתאימה לליגה זו.
מקורבים מספרים כי הוחלט לסיים את דרכו של יואל מאחר והנהלת הקבוצה לא הייתה מרוצה מאיך שהיא נראת במשחקי אימון, אך אותם מקורבים מספרים כי לכאורה הסיבות עמוקות יותר.
מי שסומן כמועמד להחלפתו של סויסה הוא מי ששיחק תחתיו בעונה הקודמת משה אוחיון, לו ניסיון כעוזר מאמן בליגת העל, אוחיון סירב ובמועדון סימנו את ויקטור גניש כמועמד מוביל.

לסיכום: לא ברור מה קורה בקריית מלאכי, אבל זה נראה לא טוב ועוד לא התחילה העונה. במועדון הכתום עשו הכל בעונה הקודמת כדי שהקבוצה תעלה לליגה א׳, והתנהלות מהסוג הזה עלולה בסופו של דבר לגרום לקבוצות להתפרק וראינו זאת לא פעם בליגות הנמוכות.

טוב יעשו במועדון אם יעצרו רגע לנשום ולחשב מסלול מחדש בהתאם למטרות ולרצונות של הקבוצה. ובעיקר צריכים לשים דגש בקריית מלאכי על בניית דרך, כי המטרה לשמר את מה שהתחיל בעונה הקודמת ולא לרדת ליגה שוב. כמו כן, מן הראוי שמי שהעלה את הקבוצה ליגה גם יקבל הזדמנות לאמן ולהוכיח את עצמו, טוב יעשה אם ישקלו את ההחלטה מחדש.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן