כסייפה קיבלה הודעה על ירידת ליגה, שעריים טרם קיבלה הודעה על עלייה

לא שקט בליגה א׳ דרום. עירוני כסייפה הייתה אמורה להירשם לליגה עד היום, כאשר במקביל כל עיני מכבי שעריים נשואות להחלטת ההתאחדות. מאחר וכסייפה לא נרשמה לליגה, היא קיבלה הודעה על ירידה. לכסייפה תהיה את האופציה להגיש עתירה, וועדת ליגה וגביע תמתין עד ליום שני להחלטות סופיות

כסייפה קיבלה הודעה על ירידת ליגה, שעריים טרם קיבלה הודעה על עלייה

[adrotate group="4"]

היום (חמישי) היה התאריך האחרון שבו קבוצות ליגה א׳ וב׳ יכולות להירשם לליגה, כאשר לא היה ברור מה יעלה בגורלה של עירוני כסייפה מליגה א׳ דרום. לאור מצבה של כסייפה, לאורך כל השבוע האחרון אנשי מכבי שעריים המתינו להחלטה מה יעלה בגורלה של כסייפה.

בסיום מועד ההרשמה נודע לאתר דריבל כי עירוני כסייפה לא נרשמה לליגה וקיבלה אוטומטית הודעת על ירידה לליגה ב׳, מי שצפויה לעלות במקומה היא מכבי שעריים שנשרה לליגה ב׳ בתום משחקי המבחן בעונה הקודמת.

עירוני כסייפה אומנם קיבלה הודעה על ירידה, אך מכבי שעריים טרם קיבלה הודעה על עלייה. וועדת ליגה וגביע תמתין עם החלטות הסופיות בנושא עד ליום שני מאחר ולכסייפה יש את האפשרות להגיש עתירה.

הועדה מורכבת מגיא גולדפרב אחראי הליגות הנמוכות, אמיר כהן ראש אגף תחרויות ומנכ״ל ההתאחדות לכדורגל ניב גולדשטיין. ביום שני הוועדה תגיע להחלטות סופיות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן