קרדיט: מוטי אוחיון עם צלחת האליפות צילום: עדי דיטליס

מוטי אוחיון ביקש להשתחרר מקריית ים

אחרי שרשם עליית ליגה מרשימה עם מ.ס קריית ים לליגה א׳, מוטי אוחיון מתכונן לאתגר הבא שלו וזאת אחרי שביקש להשתחרר מהמועדון והצדדים הסכימו על כך. אוחיון בתגובה: ״נפרדו בצורה הכי טובה, אני מאחלת לקריית ים שיעלו לליגה הלאומית״

קרדיט: מוטי אוחיון עם צלחת האליפות צילום: עדי דיטליס

מוטי אוחיון ביקש להשתחרר מקריית ים

[adrotate group="4"]

החלוץ מוטי אוחיון, הגיע בעונה הקודמת למ.ס קריית ים מיד התחבר למקום והפך לבורג מרכזי בהצלחה של הקבוצה, וזאת אחרי שעונה קודם לכן הוא הוביל את קלנסווה לעלייה לליגה א׳.

אוחיון, אחד החלוצים המוכשרים בליגות הנמוכות ולמי שכבר נחשב קבלן עליות, רשם עליית ליגה מרשימה עם קריית ים והיה אמור להמשיך עם הקבוצה לעונה נוספת, אך אתמול (ראשון) הוא החליט להשתחרר מהמועדון והצדדים הגיעו להסכמות בצורה חיובית וטובה.

אוחיון (31) נחשב. לאחד החלוצים הטובים בליגות הנמוכות וכעת הוא מחפש את האתגר הבא שלו. בעונה הקודמת הוא כבש 13 שערים בכל המסגרות ואין ספק שהוא יהווה חיזוק מצוין לכל קבוצה.

מוטי אוחיון בתגובה: ״ביקשתי להשתחרר מקריית ים ונפרדנובבצוורה הכי טובה זה המקום להודות למ.ס קריית ים על עונה אדירה נטולת הפסדים וכדורגל מעל הליגה תודה לאורן המאמן שידע לתת לי יד חופשית וכבוד לדורון המנהל המקצועי בשנה שעברה ליוסי המנכ״ל לויקטור ואמיר שהם אנשים שמתים על המועדון.תודה לדני מנהל קבוצה עם לב זהב, זוהר האפסנאי הכי טוב בעולם ולעדי הצלם. ומעל כולם לניסים ביליה הבעלים הכי טוב שפגשתי ועבדתי איתם שבזכותו הגעתי לקריית ים! אני רוצה להודות לך באופן אישי על הכל אתה נכס לכל מועדון ובן אדם אם לב זהב מאחל לקריית ים שיעלו לליגה הלאומית
שנהיה בריאים תמיד״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן