מעתה אמרו מ.כ מכבי שדרות

לאחרונה דובר רבות על האיחוד בין שתי הקבוצות השדרותית מ.כ למכבי שדרות. אחרי התנהלות ארוכה וניסיון להגיע להסכמות, יש איחוד ושתי הקבוצות יהפכו לקבוצה אחת שתקרא מ.כ מכבי שדרות הסמל ישאר הסמל של מכבי. אלון דוידי: "אני מברך על האיחוד בין מכבי שדרות למ.כ שדרות. לכולנו בסוף מטרה אחת״

מעתה אמרו מ.כ מכבי שדרות

[adrotate group="4"]
עם פתיחת העונה בליגה ב׳ דרום ב׳, שתי הקבוצות שמשחקות באותה הליגה ומייצגות את העיר שדרות הגיעו להבנות והחליטו על איחוד בין שתי הקבוצות לקבוצה אחת שתקרא מ.כ מכבי שדרות.
לאחרונה התנהל מו״מ ארוך בין הצדדים ואף היו כאלה שאמרו שאין שום סיכוי שמהלך כזה אכן יצא לפועל, אך בסופו של דבר הצדדים הגיעו להבנות ולאיחוד מרשים.
ראש העיר, אלון דוידי: "אני מברך על האיחוד בין מכבי שדרות למ.כ שדרות. לכולנו בסוף מטרה אחת – שתהיה קבוצה איכותית שתגיע להישגים ותיתן ביטוי לשחקנים מקומיים וכמובן תצליח לגרום לתושבים רבים להגיע ולעודד במשחקים. יישר כוח לאופיר אסולין, מנכ"ל החברה העירונית לספורט, ולאמיר אוחנה, מנכ"ל מכבי על שיתוף הפעולה למען העיר".
מנכ"ל החברה העירונית אופיר אסולין: "יש לנו מטרה אחת עליונה והיא לקדם את הספורט בשדרות בכלל ואת הכדורגל בפרט. פעלנו רבות בחודשים האחרונים כדי להוציא לפועל את האיחוד המתבקש ואני שמח על כך. נפעל בשיתוף פעולה מלא כדי להעמיד עבור האוהדים קבוצה אחת שתהיה גאוותם".
מנכ"ל עמותת 'מכבי אמיר אוחנה: "ראשית אני מברך על המהלך לטובת הכדורגל בעיר שלנו. אני מודה לראש העיר אלון דוידי, לאופיר אסולין ולכל העוסקים במלאכה. אני משוכנע שהאיחוד הזה יחבר את כל אוהדי הכדורגל בשדרות שכבר הוכיחו בעבר איזה כוח חשוב הם להצלחת המועדון. בהצלחה לכולנו".
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן