שנה שלישית ברציפות: גמר הקטרגל של מועצה איזורית לכיש

מחר (רביעי) יערך גמר טורניר הקטרגל של מועצה אזורית לכיש שמתקיים כבר שנה שלישית ברציפות. את המשחק ינהל השופט הבכיר אלי חכמון, בעמדת השידור צמד הפרשנים אייל לחמן ושרון ניסים. איזה קבוצה תהיה הזוכה הגדולה רכב לי או צרפתי מתכות?

שנה שלישית ברציפות: גמר הקטרגל של מועצה איזורית לכיש

[adrotate group="4"]

זו השנה השלישית ברציפות שבמועצה איזורית לכיש מקיימים את טורניר הקטרגל המסורתי, וזאת לזכרו של אביב חזן ז״ל. מי שאחראי על הטורניר והצלחתו הוא אלי כהן.

גם השנה הטורניר יצר הרבה עניין כשלבסוף שתי קבוצות הצליחו להעפיל לגמר המרגש והן רכב לי וצרפתי מתכות, שיתחרו ראש בראש במסגרת הגמר הגדול על התואר זוכה במקום הראשון של טורניר הקטרגל של מועצה איזורית לכיש לשנת 2023.

מחר (רביעי) יצא לדרך הערב המרגש שכולו גדוש בספורט וכדורגל. כאשר יריית הפתיחה תחל בשעה 20:30 במשחק ראווה של וותיקי לכיש אל מול משטרת קריית גת.

לאחר מכן יערך טקס מרגש במעמדו של ראש מועצת לכיש מר דני מורביה,  ומשפחת חזן משפחתו של אביב חזן ז״ל לו מוקדש הטורניר.

ואז נעבור לחלק החשוב של הערב משחק הגמר  שיצא לדרך בשעה 21:30 בין מתכת לי לצרפתי מתכות, המנצחת במשחק תזכה במקום הראשון בטורניר.

מי שינהל את המשחק הוא השופט הבכיר אלי חכמון, כאשר בעמדת השידור צמד הפרשנים אייל לחמן ושרון ניסים. הערב כולו יעבור בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של מועצה איזורית לכיש, מוזמנים לצפות ולהנות!

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

אלופה לירן

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן