האם רועי אמנו מנכ״ל רשות הספורט בדימונה עבר עברה פלילית?

פרסום ראשון: מנכ״ל רשות הספורט בדימונה רועי אמנו, הגיש תצהיר לבית המשפט במסגרת העתירה נגד הרפורמה בליגות הנמוכות, ובו העיד כי הוא משמש כחשב מלווה של עמותת מ.ס דימונה. מה שמתברר כתצהיר כוזב (עברה פלילית לכל דבר ועניין) מדימונה נמסר: ״אכן עולה מהתצהיר שמר אמנו אכן הצהיר שהוא מונה לחשב מלווה, אולם הוא לא ידע את ההבדל בין חשב מלווה למפקח מלווה, אנחנו מצרים על הטעות״

האם רועי אמנו מנכ״ל רשות הספורט בדימונה עבר עברה פלילית?

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה מובילת מחאת הקבוצות מליגה א׳ כנגד הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות מסתבכת לכאורה בפלילים. בדיון שנערך בשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי, הגיע רועי אמנו מנכ״ל רשות הספורט להעיד במסגרת התצהיר שמסר לבית המשפט טרם הדיון, באמצעות עו״ד רועי רוזן.

בתצהיר מסר אמנו כי הוא משמש כחשב מלווה לעמותת מ.ס דימונה. למען הסר ספק ולאחר בדיקה מעמיקה, חשב מלווה היינו בעל תפקיד אשר ממונה ע״י רשם העמותות או בית המשפט והוא בטח לא יכול להיות גורם ששייך למערכת.

התצהיר שהוגש לבית המשפט המחוזי כחלק מעתירת מ.ס דימונה עליו חתם רועי אמנו

רועי אמנו, משמש בימים אלה כמנכ״ל רשות הספורט הרשות המפקחת והמתקצבת של מועדון הכדורגל מ.ס דימונה ולכן אינו יכול לשמש כחשב מלווה זאת למרות שהצהיר על כך במסמכים שהוגשו לבית המשפט המחוזי.

לתצהיר אשר הוגש לבית המשפט ככל הנראה היה משקל רב בהליך המשפטי המתנהל ובהחלטות הנוגעות לרפורמה.

מעיריית דימונה נמסר באמצעות דובר העירייה עמוס שריג: ״לפני כשנה וחצי-שנתיים בערך נקלע המועדון מ.ס דימונה לקשיים, בעקבותיהם היה חשש וכוונה לפזר את ההנהלה ולפרק את העמותה. במקביל, פנתה העמותה לעירייה וביקשה שוועדת התמיכות העירונית תגדיל את תמיכתה בעמותה. בתגובה, הודיעה העירייה כי היא תהיה מוכנה לבחון הגדלת תמיכה בתנאי שהעמותה תמנה מפקח מלווה, שיעקוב אחר ההסכמים, התשלומים וכן הלאה. העירייה המליצה שהעמותה תמנה את מנכ״ל רשות הספורט מר רועי אמנו לתפקיד מפקח מלווה שבעצם אין לו זכות חתימה על צ׳קים או כל מסמך אחר הנוגע לכספים. העמותה הסכימה, ואכן רועי אמנו שימש כמפקח מלווה עד להתייצבות הכספית של העמותה. אכן עולה מהתצהיר שמר אמנו הצהיר שהוא מונה לחשב מלווה אולם הוא לא ידע את ההבדל בין חשב מלווה למפקח מלווה, ואנחנו מצרים על הטעות ובמידת הצורך נודיע לבית המשפט כי נפלה פה טעות״.

לאור המצב, עולות השאלות מי מינה את רועי למפקח מלווה?מה היו סמכויותיו?מכוח איזו סמכות מונה והאם המינוי הינו חוקי? כמו כן, בתגובת העירייה עלה כי הייתה כוונה לפזר את ההנהלה ולפרק את העמותה, אם ף מדוע זה לא פורסם לציבור, שהרי מדובר בתקציב ציבורי?

כמו כן, למרות תגובת העירייה נודע כי רועי אמנו לכאורה היה מעורב בחתימת חוזים וההתנהלות הכספית של העמותה ואף בניהול מו״מ שחקנים.האם משטרת ישראל תיכנס לתמונה? האם תוגש תלונה בנושא?

כמו כן, בעקבות התצהיר הכוזב מערכת דריבל העבירה מכתב לרשם העמותות ולמשרד הפנים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן