קרדיט: בן שורקי רוצה לחזור ולחייך כמו בתקופה בערב (צילום: פרטי)

״אני מאוד אשמח לחזור לשחק השנה, ולהנות מהדבר הזה שנקרא כדורגל״

השוער בן שורקי, ידע הרבה עליות ומורדות לאורך הקריירה, לצד עליית ליגה עם ערד, ופלייאוף עם חורה, טרגדיה אישית קשה שחווה לאחר ואיבד את אימו ז״ל מה שהוביל להפסקה קצרה מכדורגל. וכעת, רגע לפני פתיחת העונה הקרובה, השוער בן שורקי מוכן מתמיד לאתגר הבא שלו.

קרדיט: בן שורקי רוצה לחזור ולחייך כמו בתקופה בערב (צילום: פרטי)

״אני מאוד אשמח לחזור לשחק השנה, ולהנות מהדבר הזה שנקרא כדורגל״

[adrotate group="4"]

השוער בן שורקי גדל במחלקות הנוער של הפועל באר שבע עד גיל נוער, משם עבר לשחק במועדונים כמו בית״ר באר שבע, מכבי ערד שם היה שותף לעליית ליגה של הקבוצה ועירוני חורה איתה הגיע לפלייאוף העליון.

בן, סכם את התקופה בבית״ר ב״ש?

״התקופה בביתר באר שבע לא הייתה קלה בכלל,חתמתי אחרי שיכנועים רבים מצד הנהלת ביתר באר שבע,הובטח לי שלא משנה איך תגמר העונה ובאיזה ליגה מקום,אקבל חוזה ל5 שנים וגם מאמן בית ספר לכדורגל ככה שחשבתי שיהיה לי מקום קרוב לבית ושקט כלכלי,וויתרתי באותה הזדמנות על מספר הצעות שבדיעבד יכלו להיות יותר עבורי,אבל אני מאמין שהכל לטובה גם אם לא הכי טוב״.

האם בדיעבד להיות שם הייתה טעות לקריירה שלך?

״בדיעבד כן היה טעות להיות שם כי בסוף גם לא כיבדו אותי אבל הכל מאת השם״

עברת תקופה לא פשוטה אחרי שאיבדת את אימא שלך ז״ל, ספר על כך?

״איבדתי את אמא שלי היקרה מכל לפני בערך כשנה ו4 חודשיים,ומאז הקושי השפיע עלי בהרבה דברים,פאן חברתי, אישי,וגם גופנית לא היה לי חשק להתאמן תקופה והיו לזה קצת השלכות,וגם שקלתי לעצור לגמרי את הכדורגל,שבאותה עונה שיחקתי עם חורה הגעתי לשם שהקבוצה הייתה מקום שישי,והדבקנו את עצמנו מהר לצמרת ובמשחק העלייה לצערי הפסדנו למ.כ שדרות שעושה חיל בליגה ב כרגע.״

שיחקת לקדנציה קצרה בנתיבות איך התרשמת מהמקום?

פנו אלי בנתיבות להצטרף באמצע העונה לא רציתי כל כך כי החלטתי לעצמי שיותר טוב לי להפסיק לשחק,אבל חשבתי שאולי זה קצת יעזור לי לחזור לעצמי,הייתי שם חודשיים בכובד לב וביקשתי להשתחרר וקיבלו בהבנה״.

מה אתה חושב על ליגה ב׳ דרום ב׳?

״ליגה ב׳ בשנים האחרונות פורחת ומדוברת וכייף לראות את זה הלוואי שהייתי חלק מהליגה המסקרנת הזאת״

האם שמרת על כושר בתקופה שלא שיחקת?

״לא כל כך שמרתי על כושר ולכן שוב זה פגע בי מעט והביא קצת השלכות,לאחרונה חזרתי קצת לאימונים בחדר הכושר ואם כל ההכנות של הליגות פתאום עשה לי חשק קצת לחזור״

לאיזה קבוצות אתה שואף להגיע?

״אני שואף כרגע להגיע לקבוצה שתאמין בי תתן לי את הביטחון והמפתחות כמו שאומרים ולחזור לאט לאט לימים היותר טובים שלי והיו כאלה,אני חושב שאני לא כל כך מוערך,סבלתי המון מחוסר מזל בשנים שלי בכדורגל וזה משפיע ממש על הביטחון העצמי כספורטאי״.

למרות הרגעים שבהם שקל לפרוש ממשחק פעיל האהבה הגדולה לכדורגל ניצחה וכעת, השוער מתכונן לעונה הקרובה ומחפש קבוצה שיצליח להשתלב בה ולממש מחדש את הפוטנציאל שלו.

לסיום אמר שורקי: ״אני מאוד אשמח לחזור ולשחק השנה כדורגל ולהנות מהדבר הזה שנקרא כדורגל,כמובן הצעה שתכבד את עצמה ואותי,ולא בכל מחיר מכל הכל יש עבודה עיקרית,משפחה שצריך לדאוג גם לזה. מקווה שזה יקרה,אם לא כנראה שאחשוב על מסלול אחר ואולי שונה,אבל רוצה להאמין שמשהו יסתדר בע״ה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן