שחקני ליגה א׳ מוחים מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל

היום (ראשון) ובשעה זו נערכת מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל שברמת גן, מחאת שחקני ליגה א׳ כנגד הרפורמה. כ-40 שחקנים הגיעו למחות, וזאת למרות שליגה א׳ דרום וצפון מונה מעל 600 שחקנים. בין השחקנים שהגיעו להפגנה שחקני מ.ס דימונה מובילת המחאה כמו: גל נבון, פיראס עוואד, אבי מלכה,שי בוזנח ועוד

שחקני ליגה א׳ מוחים מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל

[adrotate group="4"]

מחאת שחקני הליגות הנמוכות עולה שלב, וזאת אחרי המחאה שראינו בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות ולצד קבוצת הוואטס אפ שרצה גם היא בשבועות האחרונים שם התרכזו לטענת השחקנים מאות מהם כנגד הרפורמה. ע״פ הנתונים שהגיעו לאתר ״דריבל״ נראה כי היד קלה על המקלדת וכשמדובר באיבוד יום עבודה, הוצאת דלק ונסיעות רק 3% משחקני הליגה הגיעו פיזית.

ובכל זאת, היום (ראשון) ואחרי תכנונים ממושכים, מתוך מאות השחקנים שנמצאים בליגה א׳ הגיעו כ-40 שחקנים בלבד הרוב הגדול הם שחקני מ.ס דימונה מוביל המחאה כמו: אבי מלכה, פיראס עוואד, גל נבון שי בוזנח ועוד. שחקנים נוספים שהגיעו להפגנה הם שי מושל, טל איילה, אלירן שמש עוד.

השחקנים שהגיעו להפגין מול משרדי ההתאחדות טוענים כי הרפורמה פוגעת משמעותית בשכר אליו הם היו רגילים בשנים האחרונות בליגה א׳, חלקם טוענים אף כי הם ירדו לליגה א׳ רק עקב הסכומים שקיבלו בשנים האחרונות.

אך מסתבר כי גם השחקנים חלוקים בין כאלו שלא מוכנים לשמוע על הרפורמה, לבין שחקנים שמוכנים להסדר בשיתוף ארגון השחקנים לבין הרוב הדומיננטי של השחקנים תומך הרפורמה השחקנים הצעירים שרואים את ליגה א׳ כקרש קפיצה עבורם.

שחקן שנכח בהפגנה אמר לאתר דריבל: ״אנחנו לא מוכנים שיגעו לנו בפרנסה לא ניתן יד לרפורמה הזאת, ואם צריך נגיע להפגין כל יום״

שחקן שבחר שלא להגיע להפגנה אמר: ״אני חלק מאותם שחקנים מתוסכלים מהרפורמה, אבל אני כן מאמין שאפשר להגיע לעמק השווה ולכן בחרתי שלא למחות מחוץ למשרדים כי עוד עשרות שחקנים שחושבים כמוני״.

שחקן נוסף שלא הגיע למחאה ואף כבר חתם בקבוצה מליגה א׳ דרום אמר: ״ אני מבין את השחקנים הבוגרים יותר שאלו השנים האחרונות שלהם בכדורגל והרצון לעשות כסף, אך מנגד הרפורמה מצוינת לנו השחקנים הצעירים שסוף סוף נקבל הזדמנות הוגנת לדקות משחק ולהתקדמות אמיתית בקריירה שלנו״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן