האם חננאל עייש משרת את טובת השחקנים או את טובת מועדון ספורט דימונה?

ביום ראשון נערכה מחוץ למשרדי ההתאחדות לכדורגל הפגנת השחקנים כנגד הרפורמה.בהפגנה נכחו כ-40 שחקנים, כאשר מי שמוביל את המחאה וקבוצת הוואטס אפ הוא בכלל לא שחקן, אלא חננאל עייש מנהל קבוצת מ.ס דימונה. בעקבות זאת, נשאלת השאלה מי מממן את הנסיעות של עייש להפגנה? והאם אותו חננאל עייש משרת את האינטרסים של השחקנים או של המועדון שרוצה להשקיע מיליונים? עייש בתגובה: ״מה שמניע אותי זו ההרגשה שיש פה פגיעה אנושה בשכר של שחקנים,לקחתי יום חופש ואקח חופש נוסף לטובת ההגעה לדיון בבית המשפט המחוזי״

האם חננאל עייש משרת את טובת השחקנים או את טובת מועדון ספורט דימונה?

[adrotate group="4"]

מאז שהוחלט על הרפורמה בליגות הנמוכות, לא שקט בליגה א׳ בעיקר בקבוצות שתיכננו להתמודד על עליית ליגה ולהשקיע מיליונים. ובעיקר מצד מ.ס דימונה כאשר לא ברור מי באמת מנהל את המועדון ואת העמותה.

בני ביטון ראש עיריית דימונה, הגיש מס׳ פעמים עתירות לבית דין כנגד הרפורמה ונדחה ואף קרא לבעלי הקבוצות לא לפתוח את עונת 23/24, כאשר לשאר בעלי הקבוצות אין עניין במחאה כי גם ככה בכל עונה מחדש הן נבנות בתקציבים שהרפורמה מגבילה אותם.כאשר נקבע דיון מחר (רביעי) בבית המשפט המחוזי.

במקביל למחאת בני ביטון, מתנהלת מחאת שחקנים בליגה א׳ וזאת לאור העובדה שאותם שחקנים מרגישים כי הרפורמה פוגעת בהם משמעותית ובשכר שאליו היו רגילים בשנים האחרונות. מי שמוביל את מחאת השחקנים ואף מנהל את קבוצת הוואטס אפ בהם השחקנים מתכננים את פעולות המחאה, הוא בכלל לא שחקן וזהו חננאל עייש, מנהל קבוצת מ.ס דימונה שהגיע גם הוא מחוץ למשרדי ההתאחדות להפגנה. מרבית השחקנים שנכחו שם היו שחקנים של מ.ס דימונה.

חננאל הוא לא רק מנהל קבוצת הבוגרים של מ.ס דימונה הוא עובד בקפ"ד כאב בית באולם "נועם חיים", ואף מאמן במחלקת הנוער ברשות הספורט. בנוסף הוא מנהל את מחלקת הנוער על התקן הלוגיסטי.

השחקנים הזועמים הגיעו  להפגין כנגד הרפורמה מחוץ למשרדי ההתאחדות, ונשאלת השאלה האם חננאל עייאש משרת את טובת השחקנים או את טובת מועדון ספורט דימונה? שהרי לא ברור אם חננאל היה מוביל מחאה אם טובת מ.ס דימונה לא הייתה על הפרק.

תגובת חננאל עייש: ״אני לא שחקן של שום קבוצה ומה שמניע אותי זו ההרגשה שיש פה פגיעה אנושה בשכר של שחקנים, שחקנים שיש להם משכנתאות אוכל להאכיל את הילדים, בית, חובות, לימודים, פרנסה קניות. המצב הכלכלי במדינה מאוד קשה, יש יוקר מחייה מטורף. העניין שבאים על שחקנים בצורה כזאת זה מה שמניע אותי, מי שמכיר אותי יודע שאני לא בנאדם בעל אינטרס אפשר לשאול את השחקנים ואם הם היו מרגישים שיש לי אינטרס לא היו בקבוצה הזאת 700 שחקנים. בסופו של דבר אני יכול לאבד את הפרנסה שלי ראשון. הקב״ה לא מזיק למי שנלחם על פרנסה של יהודי״.

חשוב להדגיש חלק מהמטרות של הרפורמה הן לקדם שחקנים צעירים. המחאה המתמשכת של מ.ס דימונה היא כלל לא עבור שחקנים מקומיים ושכרם, אלא עבור אותם שחקנים שמגיעים מבחוץ. להפגנה הגיעו כ-40 שחקנים כאשר נוכחות גדולה של שחקנים ממ.ס דימונה נרשמה. ומקורבים לראש עיריית דימונה מספרים כי מי ששלח את חננאל להוביל את המחאה לכאורה הוא בני ביטון ראש עיריית דימונה.

ובכן, מי מממן את הנסיעות של חננא עייאש להפגנות? מי משלם לחננאל עייאש את יום העבודה, והאם כל אלו על חשבון משלם המיסים בדימונה?

חננאל עייש התייחס לדברים ואמר: ״לקחתי יום חופש, למה שיממנו לי את זה. לקחתי יום חופש ואקח חופש נוסף לטובת ההגעה לדיון בבית המשפט המחוזי זה ממש לא על חשבון אף אחד״

בנוסף הופנתה לחננאל עייש שאלה בנושא שחקנים מקומיים. ומדוע בעבר גורמים במ.ס דימונה לא נחלמו על אותם שחקנים צעירים ומקומיים שחלקם עזבו לאורך השנים ואף פרשו מכדורגל, ומדוע חננאל נחלם על פרנסה של שחקנים בדיוק בעונה שדימונה רוצה להשקיע ולהתמודד על עלייה.

חננאל עייש אמר בתגובה: ״בשנתיים האחרונות מוניתי ע״י רועי אמנו להיות מנהל מחלקת נוער יחד עם אלוף ריף, אני על הצד הלוגיסטי והניהולי. אני חושב שאנחנו מובילים תהליך מבורך, מחלקת הנוער מתפתחת בצורה טורפת שחקנים מאזור טללים, ירוחם, באר שבע וגם הפזורה ונווה זוהר וים המלח. לראשונה מאז שמ.ס דימונה הוקמה לקחנו אליפות בנערים ג׳ שזה פרי עבודה שלנו ברוך ה׳, ואני מאמין שהפרי הזה יניב לנו שחקנים לבוגרים. היה לנו מאמן שהאמין בשחקנים צעירים וגם בעונה של ניר קלינגר צפויים להיות״

לסיכום, רגע לפני הבחירות המוניציפליות בעיר דימונה, ראש העירייה וקברניטי הקבוצה עושים הכל על מנת לעלות ליגה, וחוזרים על אותם טעויות עבר כאילו בשנים עברו שהשקיעו מליונים ההעלייה הייתה בטוחה. מעבר לכך, לכל המעורבים בניהול הקבוצה ובמחאה כנגד הרפורמה לכאורה יש טעם לפגם.

כמו כן, נשלחה פנייה למבקר העיר לחקור את מה שמתרחש בימים אלה בעמותה לקידום מועדון הספורט דימונה וקידום הנוער (ע"ר).

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

לירון ביטון מאז שניפו את אחיך מהסגל אני רואה שאת לא נחה לרגע ומה שמעניין אותך זה לחבל הקבוצה מדימונה. וכמובן בראש העיר המצויין שלנו. תתביישי לך. בע״ה שנה הבאה עולים ליגה ותמשיכי לסבול ולאכול תלב

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן