״לא מוכנים להגבלות שכר בליגה א׳״

לצד הצעת הפשרה של ארגון השחקנים לנסות להוביל את ההתאחדות לכדורגל להגדיל את הגבלת תקציב הקבוצות בליגה א׳ ל1.5 מיליון ש״ח, השחקני בליגה הצהירו כי הם לא מוכנים להתפשר על שום הגבלת תקציב. השחקנים ימשיכו במחאה כשהם מצהירים ״זה לא הגיוני להגביל לנו את המשכורות, זו הפרנסה שלנו נמשיך למחות״

״לא מוכנים להגבלות שכר בליגה א׳״

[adrotate group="4"]

בחודש מאי האחרון בהתאחדות לכדוגל החליטו באופן רשמי להוציא לדרך את הרפורמה המדוברת בליגות הנמוכות, עד לפני שבועיים לשחקני הקבוצות עוד הייתה תקווה שהרפורמה תדחה ע״ העתירה שהגישו מס׳ קבוצות שמתנגדות לליגות הנמוכות, אך העתירה נדחתה בבית הדין ושחקני הקבוצות החליטו לצאת למחאה משלהם.

מאות שחקנים התאגדו לקבוצת וואטס אפ כשבמקביל החלה מחאה ברשתות החברתיות ובמה נרשם ״גם אני נגד הרפורמה״ כשהם מצהירים אנחנו נלחמים על הפרנסה שלנו.השחקנים מתכוונים אף למחות מול משרדי ההתאחדות ושוקלים גם שלא לפתוח את העונה.

במקביל למחאת השחקנים, ארגון השחקנים נכנס לתמונה והחליט לנסות לגשר על הפערים מול ההתאחדות לכדורגל על מנת למצוא פתרון ראוי להגבלת התקציב. ארגון השחקנים הציע לשחקנים להגיע לפשרה מול ההתאחדות ולנסות להוביל למהלך שבו ההתאחדות תאשר שהגבלת התקציב תהיה למליון וחצי ש״ח ולא למיליון כפי שהצהירו ברפורמה.

השחקנים מצידם הצהירו כי לא הגיוני שתהיה הבלת שכר כלשהי, שהם לא מוכנים להגיע לפשר ושהמחאה תימשך כל עוד הרפורמה תהיה על הפרק.

מנציגי השחקנים נמסר: ״זה לא הגיוני להגביל לנו את המשכורות, לא הגיוני שמישהו יחליטו עבורנו כמה אנחנו צריכים להרוויח. ההגבלה הזאת גורמת לקבוצות לשלם פחות וזה אומר שיקצצו לנו את המשכורות בצורה משמעותית. זה הפרנסה שלנו והאוכל של הילדים שלנו, נמשיך למחות״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן