קרדיט: החתמות שישדרגו את שדרות (צילום: באדיבות אורי גבאי)

יהיה איחוד? עמית גבאי והשוער מור קיסוס חתמו במ.כ שדרות

לצד השמועות על איחוד בין הקבוצות השדרותיות, והתקציב שקוצץ כמעט בחצי. במועדון הכדורגל מ.כ שדרות התחילו לעבוד והחתימו מס׳ שחקנים שישדרגו את הקבוצה בעונה הבאה בדמותם של עמית גבאי והשוער מור קיסוס. אלון יופה ומס׳ שחקנים נוספים חתמו לעונה נוספת

קרדיט: החתמות שישדרגו את שדרות (צילום: באדיבות אורי גבאי)

יהיה איחוד? עמית גבאי והשוער מור קיסוס חתמו במ.כ שדרות

[adrotate group="4"]

רגע לפני פתיחת עונת 23,/24 ולצד השמועות על איחוד בין שתי הקבוצות השדרותיות, במ.כ שדרות התחילו בהכנות לקראת העונה הבאה עם מ.ס החתמות מרשימות.

מרבית הקבוצות בליגה נמצאות כבר בהכנות ובתהליך בנייה, ובמ.כ שדרות לא רצו שנושא האיחוד שעומד על הפרק יפגע בהכנות של הקבוצה. בנוגע לאיחוד, בסוף העונה הקודמת החלו מגעים, ובחודש האחרון נעשו מאמצים רבים לקיים את האיחוד המדובר, בתקופה זו עדין נעשים מגעים בין הנהלות הקבוצות על מנת למצוא פתרון ראוי לאיחוד. אין עדיין הסכמה על המתווה.

במ.כ שדרות החליטו להמשיך בהכנות במקביל לאיחוד, זאת למרות שהתקציב קוצץ כמעט בחצי מהעונה הקודמת במועדון הצהירו כי לא ישלמו העונה סכומים מופרזים והצוות המקצועי בראשותו של המאמן אוהד יוסף, החלו במלאכת בניית הסגל.

כאמור, במ.כ שדרות התקדמו השבוע עם מספר שחקנים שאיתם היו מצויים במו"מ וההחתמות המעניינות הם של השוער מור קיסוס שירד מליגה א'. בעבר השוער שיחק בשדרות כשוער שני של לב גורליק. את הפריצה שלו הוא עשה במדי מכבי עירוני נתיבות ובעונה האחרונה שיחק אצל בני אילת בליגה א' דרום ורק בשל לימודי התואר הוא נאלץ לחזור לאזור וחתם במדי כסייפה שהצליחה בניגוד לכל התחזיות להישאר בליגה א' דרום.

שחקן נוסף שהוחתם וחוזר לקדנציה שנייה בשדרות, (אז שיחק במדי מכבי שדרות) הוא הקשר האחורי המצוין עמית גבאי שהיה מהבולטים לפני שלוש עונות בקרב העלייה מול בני אילת. מאז הספיק לחזור לדימונה ולהצטיין במדיה בליגה א', אשתקד הוא חתם בהפועל ירוחם ולא הציג את היכולת שלו נוכח המקרה האישי עם אישתו שנגע בכולם.כעת, הוא רוצה לחזור ולהציג את היכולת שכולם מכירים ממנו.

בנוסף, במ.כ שדרות מבשרים שלושת שחקני ההגנה, הבלמים אלון יופה, כרמל יונה וליעד אבוטבול האריכו את החוזה במועדון וימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן