רעידת אדמה בליגה א׳: האם לישי ביטון יחתום בעירוני אשדוד?

פרסום ראשון: ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ״דריבל״, ועם החזרה של האדומים אשדוד לליגה א׳ דרום, היריבה העירונית עירוני אשדוד מביעה עניין בשחקן לישי ביטון, הסמל שמזוהה עם המועדון האדום. האם ביטון יחצה את הכביש לעירוני אשדוד?

רעידת אדמה בליגה א׳: האם לישי ביטון יחתום בעירוני אשדוד?

[adrotate group="4"]

הפועל ״אדומים״ אשדוד חוזרת לליגה א׳ דרום ועם החזרה שלה לליגה תשוב גם היריבות העירונית המעניינת בין האדומים לעירוני אשדוד. שתי הקבוצות החלו בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר בעירוני אשדוד הביעו עניין בסמל שמזוהה עם האדומים השחקן לישי ביטון.

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל, ביטון קיבל פנייה מהצהובים לקראת העונה הבאה ואין ספק שאם השחקן יחצה את הכביש זו תהיה רעידת אדמה בליגה א׳, מאחר והצהובים חיזרו מס׳ שנים אחרי השחקן שהפך להיות סמל באדומים.

כזכור, באדומים אשדוד הסדירו את החובות של הקבוצה, ולקראת העונה הבאה יחלו מס׳ שינויים. סמל נוסף של המועדון ששימש כשחקן ובתפקידים מקצועיים יאיר אזולאי גם לא צפוי להמשיך במועדון יחד איתו גם עידן שריקי. אם גם לישי ביטון יעזוב ואף יחצה את הכביש זה יהיה שחר של יום חדש באשדוד.

אוהדי הקבוצה זועמים על החלטות הההנהלה וחלקם אף הצהירו כי הם מתכוונים להחרים את הקבוצה. אחד מהם אמר: ״אם הדברים ימשיכו להתנהל בצורה הזאת לא נגיע לתמוך במשחקים״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן