ראש עיריית דימונה בעקבות דחיית הערעור: ״יבחנו צעדים יותר דרסטיים כמו השבתת הפעילות של הקבוצות״

היום (רביעי) נערך בהתאחדות לכדורגל דיון בנוגע לעתירת הקבוצות מליגה א׳ כנגד הרפורמה המתוכננת בליגות הנמוכות. בסיום הדיון הוחלט כי העתירה תדחה והרפורמה תצא לדרך כמתוכנן. בדימונה מחשבים צעדים בעקבות ההחלטה, זאת מאחר והקבוצה תכננה להתמודד על עלייה לליגה הלאומית, אך תצטרך להתמודד עם הרפורמה והשלכותיה

ראש עיריית דימונה בעקבות דחיית הערעור: ״יבחנו צעדים יותר דרסטיים כמו השבתת הפעילות של הקבוצות״

[adrotate group="4"]

מהרגע שההודעה על הרפורמה בליגות הנמוכות יצאה לדרך, במ.ס דימונה הביעו התנגדות כנגד ההחלטות ברפורמה, זאת מאחר וראש עיריית דימונה בני ביטון החליט השנה ללכת על כל הקופה ולהשקיע תקציבים גדולים במטרה לעלות לליגה הלאומית.

אך בעקבות הרפורמה ההכנות של דימונה לקראת העונה הבאה נעצרו , ובני ביטון החליט להגיש עתירה להתאחדות לכדורגל כנגד הרפורמה ולצרף אליו קבוצות נוספות.

היום (רביעי) נערך דיון בהתאחדות לכדורגל ובסיומו הוחלט לדחות את הערעור והעתירה כנגד הרפורמה.

מראש עיריית דימונה נמסר: ״בא כוחם של העותרים, עו״ד רועי רוזן, ילמד בימים הקרובים את ההחלטה ומשמעותה, יישב עם העותרים ובכללם ראש העיר דימונה, מר בני ביטון, ויחד יקבלו את ההחלטה האם לעתור לבית המשפט המחוזי, על מנת לתת לקבל סעד מהשופטים. נכון לעכשיו הכיוון המסתמן הוא עתירה שאם לא תתקבל אזי ייבחנו צעדים יותר דרסטיים כמו השבתת הפעילות של הקבוצות.

לסיכום: לכאורה יש פה התערבות בוטה של ראש עיריית דימונה בהתנהלות של של מועדון הכדורגל מ.ס דימונה, ההתערבות לכאורה היא חמורה מאוד ומביאה למצב שבו לכאורה בני ביטון ראש עיריית דימונה נמצא בניגוד עניינים מובהק ויחד איתו לכאורה אסי איפרגן מחזיק תיק הספורט ומנכ״ל רשות הספורט רועי אמנו כנבחרי ציבור. לימים אלו האנשים שאמורים להגיע להחלטות בנוגע לתקציב הקבוצה, והם לכאורה נגועים בניגוד עניינים.

בפרוטוקול כתוב מפורשות שכל הקבוצות הנוגעות בדבר קיבלו מסמכים והתראות, והייתה להם הזדמנות להתייחס להחלטות והקבוצות לא הגיבו בנושא עד ליציאת הרפורמה ולראייה לבסוף בית הדין דחה אותם על סף. וכך סביר להניח יהיה במידה ותהיה עתירה למחוזי.

ראש עיירית דימונה יכול לבחור שלא לתקצב את הקבוצה בעונה הבאה או להחליט בכמה היא תתוקצב, אבל ע״פ חוק אין לו מנדט להחליט אם הקבוצה תפתח את העונה הבאה או לא. ראש העיר לא מביא כסף מהבית. ובכלל, לא ברור מי הם חברי העמותה שמנהלים את מ.ס דימונה ומדוע הם נמצאים מאחורי הקלעים ומי שמנהל את הכל הוא ראש עיריית דימונה בני ביטון, כל זאת רגע לפני בחירות מוניציפליות.

כמו כן, מי יקח אחריות על חוזי העתק והתקציבים הגדולים שהקבוצה מתכננת להעמיד במידה ולא הייתה רפורמה ובמידה וראש עיריית דימונה לא יבחר לקדנציה נוספת, אך יתחייב במיליוני שקלים על פעילות הקבוצה. כל מה קורה במ.ס דימונה מצריך חקירה ויפה שעה אחת קודם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן