עדכוני רפורמה: הפועל בועיינה וצעירי כפר כנא הסירו את עצמן מהעתירה, שתי קבוצות נוספות בדרך

פרסום ראשון: לקראת הדיון שצפוי להיערך בנוגע לעתירת כנגד הרפורמה ביום רביעי הקרוב, הפועל בועיינה וצעירי כנא הסירו את עצמן מהעתירה, שתי קבוצות נוספות הצהירו כי הן גם מתכוונות להסיר את עצמן. לקראת הדיון הצפוי, נראה כי קבוצות ליגה א׳ מתחילות להבין את משמעות הרפורמה שלא צפויה להתבטל

עדכוני רפורמה: הפועל בועיינה וצעירי כפר כנא הסירו את עצמן מהעתירה, שתי קבוצות נוספות בדרך

[adrotate group="4"]

שיחת היום בליגות הנמוכות לאחרונה היא נושא הרפורמה, שצפויה להביא בשורה חדשה לליגות הנמוכות ותשפיע על נושא שחקני הרכש, תקציבים הקבוצות ועוד נושאים שאמורים לשפר את מעמד הליגות הנמוכות ואת רמת הספורטיביות.

כזכור, מרגע פרסום הרפורמה ואחרי שמרבית המועדונים הצביעו בעד, מס׳ קבוצות החליטו להתאגד ולהגיש עתירה להתאחדות לכדורגל כנגד הרפורמה. יוזמת העתירה היא מ.ס דימונה, בראשה עומד ראש עיריית דימונה בני ביטון, שגייס אליו את עירוני מודיעין. מה משותף לשתי הקבוצות? ששתיהן מתוקצבות ע״י כספי ציבור, וככל הנראה רגע לפני שהבחירות המוניציפליות בפתח, הן רוצות להשקיע תקציבים גדולים כדי להתמודד על עליית ליגה וכדי לכאורה למשוך עוד קולות, אך הרפורמה מונעת מהן.

בינתיים בדימונה, לאחר החתמתם של שמעון ביטון וניר קלינגר, שני חוזים מפוצצים כשלעצמם החליטו להקפיא כל פעילות עד אחרי שיתבהר המצב מול הרפורמה, גם במודיעין כלום לא קורה. אך גורם בהתאחדות מסר כי למרות ההתנגדות של המועדונים הרפורמה לא תתבטל.

בינתיים על פניו זה נראה כעתירה של דימונה ועירוני מודיעין, ונראה כי יוזמת העתירה שהגיעה ממ.ס דימונה, לכאורה משרתת את האינטרסים שלה בלבד. מאחר והיא הקבוצה היחידה שרוצה להשקיע תקציבי עתק. ולראייה לכך, בשבוע שעבר גילנו שהפועל הרצליה כלל לא ידעה על כך שהיא נכנסה לרפורמה, ולאחר מכן, לטענת ניר שטרית המנכ״ל, ראש עיריית דימונה בני ביטון התנצל בפניו על כך ששמו נכנס לעתירה בלי ידיעתו.

בנוסף, צעירי כפר כנא והפועל בועיינה, לא הבינו את משמעות הרפורמה ואת משמעות העתירה עד הסוף, וכשזה קרה הן החליטו להסיר את שמן מהעתירה, כאשר עוד שתי קבוצות בדרך לעשות זאת. נראה כי לכאורה שכל האמצעים כשרים עבור המטרות של מ.ס דימונה שבסוף ככל הנראה עלולה להישאר לבד במערכה.

כפר כנא ובועיינה הבינו שהרפורמה זה דבר טוב, אולי לא לדימונה, אבל 92 אחוז הצביעו בסקר שערך יניב נוח, חבר ועדת ליגה א׳ -ג׳ ונציג קבוצה מהליגות הנמוכות. היה ברור שהרפורמה הזאת זה דבר מתבקש, מה שגם חשוב לציין שלא בכל יום נופל דבר שההצבעה בהנהלת ההתאחדות לכדורגל עברת פה אחד גם מהקאולציה וגם מהאופוזיציה.גם אלונה ברקת שמשתדלת לעזור לדימונה ככל שביכולתה ועל אף היחסים הטובים בין דימונה לב״ש הצביעה בעד.

לסיכום: ביום רביעי הקרוב יתקיים הדיון בנוגע לעתירה, עם כמה קבוצות פחות מיום הגשתה, מהלך שלא ממש מקדם את העתירה. נראה שלמרות הציפיות הגבוהות לשינוי, הרפורמה תצא לדרך ומועדונים כמו דימונה ומודיעין יצטרכו להתמודד איתה ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה תחת חוקי הרפורמה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן