מכובדים, אוהדים, זיקוקים וזמר אורח: מכבי קריית מלאכי חגגה עלייה

מחזור אחד לפני תום סיום העונה, מכבי קריית מלאכי הבטיחה עלייה לליגה א׳ אחרי 8 שנות היעדרות. ביום רביעי האחרון, הקבוצה חגגה באופן רשמי עם חלוקת צלחות וגביעים, זיקוקים ואוהדים וזמר אורח שהרים את האווירה

מכובדים, אוהדים, זיקוקים וזמר אורח: מכבי קריית מלאכי חגגה עלייה

[adrotate group="4"]

מכבי קריית מלאכי הבטיחה את מקומה לעונה הבאה בליגה א׳ דרום, ובמלאכי החליטו להרים חגיגה בכתום כדי לחגוג באופן רשמי את העלייה.

ביום רביעי האחרון בפארק העירוני בקריית מלאכי, חגגו רשמית עליה לליגה א׳. על הפרק במה מרכזית, מכובדים, צלחות אליפות ואוהדים.

הערב נפתח עם קבוצת נערים ב׳ של המועדון שלקחה אליפות ועלתה לליגה הארצית, בקריית מלאכי מאמינים בשחקנים צעירים ומטפחים שחקנים על מנת שיעלו בעתיד לקבוצה הבוגרת.

לאחר מכן, הערב המשיך בנאומי מכובדים וחלוקת צלחות אליפות לכל מי שהיה חלק ממסע העלייה מאנשי העיריה, הנהלת חשבונות, ספונסרים, מדיה ואוהדים.

לבסוף עלו על הבמה הצוות המקצועי של המועדון יחד עם השחקנים שהוביל את הקבוצה לעונה מרשימה ולעליית ליגה, השחקנים הניפו את צלחת האליפות וחגגו, והשחקנים המצטיינים קיבלו גביעים.

הערב המרגש הסתיים בהופעה של הזמר חיים איפרגן, וקריית מלאכי נעלה באופן רשמי את חגיגות העלייה לליגה א׳ וכעת תרכז בבניית הקבוצה. ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל המטרות הן גבוהות בעונה הבאה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן