עידן בראון חתם כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל ב״ש

המאמן עידן בראון שמזוהה בשנים האחרונות עם ליגה א׳ והליגה הלאומית, יוביל בעונה הבאה את מחלקת הנוער של הפועל ב״ש, לאחר שחתם היום (חמישי) כמנהלה המקצועי במקומו של שמוליק חנין. בראון: ״"אני שמח להצטרף למועדון. אני מודה להנהלה על האמון ומצפה להתחיל בעבוד״

עידן בראון חתם כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל ב״ש

[adrotate group="4"]

עידן בראון (41) מי שהוביל בעונה הקודמת את הפועל רעננה בליגה א׳ צפון, ואימן בעבר קבוצות כמו: מכבי יבנה, מכבי הרצליה, הפועל רמת השרון, הפועל פתח תקווה ועוד. יעשה את דרכו לבירת הנגב, ויתפוס את מקומו של שמוליק חנין כמנהל מקצועי במחלקת הנוער במועדון.

בראון, חתם לשלוש שנים והוא בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים באימון והדרכה וצבר ניסיון רב בפיתוח שחקנים צעירים והכנתם מנטלית ומקצועית לאתגרים הנדרשים בקבוצות בוגרים.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עידן בראון: "אני שמח להצטרף למועדון. אני מודה להנהלה על האמון ומצפה להתחיל בעבודה. למחלקת הנוער תפקיד מרכזי במועדון, החל מקליטת שחקנים בגיל צעיר דרך עיצוב דמותם כשחקנים ובני אדם ועד לשילובם בקבוצה הבוגרת. אני נרגש לקראת תחילת העבודה המשותפת שלנו".

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור: "אני מברך את עידן על הצטרפותו אלינו. עידן בעל ניסיון רב בעבודה עם שחקנים צעירים, בדגש על פיתוחם לקפיצת המדרגה עבור השתלבות בקבוצה הבוגרת. עידן בחור צעיר, שאפתן שימשיך את הדרך שהתחיל מאור מליקסון במחלקת הנוער, תוך שימת דגש על ערכים, חדשנות וליווי צמוד של הקבוצות על הדשא ושל שחקני המחלקה באופן פרטני. בתום עונה בה המחלקה זכתה בשני גביעי המדינה ושחקניה ערכו הופעות בכורה בקבוצה הבוגרת, אנו רוצים להמשיך בעבודה הרבה והמאומצת שעומדת בפנינו לעבר היעדים הבאים. אני בטוח שעידן יסייע לנו רבות לבצע את קפיצת המדרגה שנחוצה לנו ויקדם את המחלקה עם הערכים הטובים והיסודות שקיימים בה, כך שנוכל לקצור פירות בעתיד. בהזדמנות זו, אני מודה לשמוליק חנין על התקופה המשותפת ומאחל לו הצלחה רבה".

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן