ראש עיריית דימונה בני ביטון לשינו זוארץ ״אתה גיבור על חלשים״

במ.ס דימונה לא קיבלו בצורה טובה את הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות. ובעקבות כך, ראש עיריית דימונה בני ביטון, שלח מכתב חריף ליו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ בו הוא דורש להקפיא את הרפורמה. כידוע, ביטון נמצא בקשרים הדוקים עם אלונה ברקת יו״ר והבעלים של הפועל ב״ש, כאשר בעבר היו הצהרות שדימונה תהיה קבוצת בת של ב״ש, אך הדברים לא יצאו לפועל. אלונה ברקת דווקא הצביעה בעד

ראש עיריית דימונה בני ביטון לשינו זוארץ ״אתה גיבור על חלשים״

[adrotate group="4"]

ראש עיריית דימונה בני ביטון, הוציא היום (שלישי) מכתב חריף ליו״ר ההתאחדות לכדורגל מר שינו זוארץ, ובו הביע את מורת רוחו לנוכח החלטת ההתאחדות לכדורגל לאשר את הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות החל מהעונה הבאה.

במכתב, ראש עיריית דימונה התבטא במילים אשר לא מתאימות למעמד ראש עיר ומשדרות לכאורה למעשה חולשה. במכתב ביטון פנה למר שינו זוארץ ואמר: ״אתה גיבור על חלשים״, ו״הוכחת לנו כי אתה פוחד מהחזקים״. 

בנוסף, בני ביטון, ציין בפנייתו ליו״ר ההתאחדות: ״אדוני בשמי ובשם עמיתיי אני פונה אלייך על מנת שתקפיא לאלתר את תוכניתך הנועלת״

עוד הוסיף ואמר ביטון במכתבו, ״אנחנו מנהלים ישובים חזקים, איתנים פינססית עם שאיפות חלומות והגשמה״, ואנו שואלים, איך המשפט של ראש עיריית דימונה, מסתדר עם ההחלטה האחרונה בממשלה ובמשרד האוצר, ובה הוחלט כי ראשי הרשויות הגדולות אמורות להעביר כסף מכספי משלם המיסים לרשויות הקטנות.

משפט זה לא מסתדר עם הסיוע לכאורה בחוק החדש שאמורות הרשויות הגדולות להעביר לרשויות הקטנות.

האם עיריית דימונה המוגדרת ע״י ראש העיר בני ביטון, כישוב חזק פיננסי תקבל את הכספים האלו כדי להשקיע בכדורגל? בזמן שיש חוסר במקומות תעסוקה, אין מספיק קומות בילוי בדימונה ובזמן שצעירים נוטשים את העיר על מנת להתפתח במקומות אחרים. האם בני ביטון מודע לאחוז האבטלה בעיר או כמה נתמכים ע״י ביטוח לאומי?

מי אתה בני ביטון?האם אלו הצרות שיש לעיר דימונה שאתה משקיע את כל כולך למען קבוצת הכדורגל?

מי אתה בני ביטון? האם הכסף של משלם המיסים הוא כספך הפרטי?האם באמצעות קבוצת הכדורגל אתה מנסה למשוך אלייך בוחרים נוספים? והאם היית כותב את אותו המכתב הזה לולא הכסף המושקע במ.ס דימונה היה מכספך האישי?

עוד נרשם במכתב: ״ואם זה לא יקרה (ההקפאה) אנחנו רואים עצמנו חופשיים לנהל קמפיין אגרסיבי הן נגד התכנית הזו והן נגד ההתאחדות לכדורגל. זו הדרך שלנו להציל את הענף בפריפריה ובערי הפיתוח, שהן תהיינה הראשונים להיפגע. ואת מאבקנו זה נעשה בלי כפפות של משי.

ואנחנו רק שאלה, מדוע חשוב לבני ביטון להציל את ענף הכדורגל בדגש על הענף בפרייפריה, כאשר יש בקבוצת הבוגרים רק שחקן דימונאי אחד (משה אסולין), ומידי פעם משלבים מס׳ שחקני נוער שלא באופן קבוע על מנת לכאורה לסתום פיות. כאשר בעבר בתקופת מחזיק תיק הספורט הקודם אלי סגרון היו הרבה יותר שחקנים בית במועדון.

בשש שנים האחרונות מ.ס דימונה עלתה לליגה א׳, נבנתה עונה לאחר מכן עם התקציב הגדול בליגה ועם שכירי חרב בחדר ההלבשה ולבסוף ירדה ליגה. דימונה הצליחה לשוב לליגה א׳ עם חריגה תקציבית בגודל תקציב עונתי של קבוצה ויעידו על כך הנתונים של רשם העמותות.

מאז, דימונה מדשדשת בליגה א׳ ואף היו עונות שהיא נבנתה בתקציבים גדולים והייתה בסכנת ירידה. מעל לחמש הנהלות התחלפו, וכך גם השחקנים, המאמנים ואנשים הצוות. דימונה הפכה להיות מושא ללעג של אוהדים וקבוצות שמבינות שכסף הוא לא ערובה להצלחה, אבל בדימונה כנראה לא מבינים.

אין מחשבה לעתיד ואין דרך, אין פיתוח של שחקנים צעירים ומקומיים, ובדימונה לכאורה מעדיפים בעלי מקצוע מבחוץ למרות שיש פה רבים וטובים.לא מעט שחקנים שהגיעו לגיל בוגרים נאלצו לפרוש מכדורגל ולא מצאו מקום בקבוצה, ולאורך השנים הצטמצה משמעותית כמות שחקני בית ומרבית האוהדים כבר נטשו את היציעים.

בעבר הצהירו כי דימונה תהיה קבוצת בת של הפועל ב״ש, אך מאז עברו הרבה מים בנהר ולא נראה שהשיתוף פעולה הזה מניב הצלחה מעבר לכותרות. בזמן שבני ביטון מתנגד לרפורמה, יו״ר והבעלים של הפועל ב״ש אלונה ברקת דווקא הייתה בעד למרות הקשרים ההדוקים.

אז על מה המאמץ וההשקעה?

בני ביטון במכתבך, יש טעם לפגם המעיד על התערבותך האישית בספורט המקומי, ורק להזכירך כי כל העוסקים בספורט יודעים דבר אחד, שלא מערבבים פוליטיקה בספורט וכשזה קורה זהו מתכון להרס וחורבן.

מעניין, מה יש למבקר המדינה להגיד על המכתב הנ״ל?

 

Subscribe
Notify of
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

לירן ביטון. חחחח מלאה באינטרסים!!!! עכשיו הכול ברור מאיפה זה בא

הקינאה הורגת אתכם. בני תמשיך בדרכך אתה עושה מאמץ מבורך להעלות את דימונה ליגה ובע״ה השנה זה יקרה. מעניין מי זה העיתונאי שכתב את הכתבה. רואים לך שאתה יותר מחפש את ראש העיר מאשר להודות שבני עושה הכול שדימונה תהיה בלאומית. הקינאה הורגת!!!

2
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן