שחר של יום חדש: הרפורמה בליגות הנמוכות אושרה

פרסום ראשון, הרפורמה בליגות הנמוכות אושרה באופן סופי. הבקרה התקציבית תעמיד רשות אכיפה בתוך ההתאחדות שתאכוף את התקנון בליגות הנמוכות, הקבוצות יצטרכו לעמוד בדרישות של שכר שחקנים ומאמנים שלא יעלה על מיליון ש״ח ברוטו, כל הקבוצות בליגה א׳ יהיו מחוייבות להגיש לראש הרשות את כל הצעת התקציב עד ל18 באוגוסט. קבוצה שהתקציב שלה לא יאושר ברשות האוכפת תרד ליגה אוטומטית

שחר של יום חדש: הרפורמה בליגות הנמוכות אושרה

[adrotate group="4"]

ההתאחדות לכדורגל נערכת לקראת העונה הבאה בליגות הנמוכות, ובין היתר דנה בימים האחרונים בשינויים בתקנון ובפעילות של הליגות הנמוכות בעונת 22/23

בתקנון החדש שפרסמה ההתאחדות לכדורגל ביום ה28/5/23, הוחלט כי הרפורמה עליה דובר רבות בחודש האחרון תצא באופן רשמי לדרך.

בסעיפים 5 ו-6 של התקנון החדש בליגות הנמוכות פורסמו הכללים החדשים לאישור תקציבי קבוצות ליגה א׳, ואת פירוט הבדיקות של הבקרה התקציבית ע״ הרשות האוכפת ואישור תקציבן.

על הפרק הבקרה התקציבית מעמידה רשות אכיפה בתוך ההתאחדות שתאכוף את התקנון בליגות הנמוכות, הקבוצות יצטרכו לעמוד בדרישות הבאות שכר שחקנים ומאמנים לא עלה על מיליון ש״ח ברוטו, כל הקבוצות בליגה א׳ יהיו מחוייבות להגיש לראש הרשות את כל הצעת התקציב עד ל18 באוגוסט. מעבר לכך, הקבוצה תפריד את עלות שכר השחקנים והמאמנים ותגיש את התקציב שלה לשאר הפעילות של הקבוצה. כאשר כל עונה מחדש בחודש יוני ההתאחדות תקבע מחדש את תקציב שכר השחקנים לעונה קדימה.

קבוצה שהרשות לא אישרה את פעילותה תרד לליגה נמוכה יותר, את מקומה תתפוס קבוצה אשר זהותה תיקבע בהתאם לתקנון. כמו כן, הקבוצות יהיו מחוייבות לבצע הסכמים כתובים מול השחקנים ולא הסכמים שבע״פ. ההסכם יהיה חייב לכלול את כלל תשלומי השכר לשחקן ברוטו וכל תשלום אחר המשתווה לכסף כגון: אחזקת רכב, דלק וכ׳ו.

קבוצה אשר תשלם לשחקן מאמן או בעל תפקיד סכום החורג מהתקנון תעלה לדין משמעתי. כאשר אסור לקבוצה או לבעל תפקיד בה, או למי מטעמה או כל צד ג' אחר, לשלם או להתחייב לשלם לשחקן או למאמן בקבוצה מעבר לתשלומים שנקבעו בהסכם שנערך ונחתם, עם השחקן , המאמן או בעל תפקיד ושאושרו על ידי יושב ראש הרשות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן