דוד מרטן בדרך לחתום במכבי יפו

פרסום ראשון: דוד מרטן, אחד המאמנים המובילים בשנים האחרונות בליגה א׳ דרום. מנהל מו״מ מתקדם עם מועדון הכדורגל מכבי יפו, מהליגה הלאומית וצפוי לחתום במועדון בימים הקרובים ולתפוס את מקומו של איציק ברוך שעזב את הקבוצה. גם שמו של חיים סילבס עלה כמועמד לאימון הקבוצה, אך הדברים לא התחברו ומרטן בדרך להיות המאמן הבא של יפו

דוד מרטן בדרך לחתום במכבי יפו

[adrotate group="4"]

המלפפון החם של הקיץ, המאמן דוד מרטן, מבוקש במס׳ קבוצות בליגה א׳ דרום ביניהן מכבי יבנה והפועל הרצליה. מרטן שקל את צעדיו בימים האחרונים לגבי היעד הבא שלו, אבל תוך כדי תנועה החל בימים האחרונים מו״מ מתקדם בין המאמן למועדון הכדורגל מכבי יפו מהליגה הלאומית.

כזכור, יפו עלתה בעונה הקודמת עלייה מרשימה לליגה הלאומית וגם בעונה הנוכחית הרשימה בליגה השנייה. בעקבות חילוקי דעות של הנהלת המועדון מול מאמן הקבוצה בארבע שנים האחרונות איציק ברוך, הצדדים החליטו כי ברוך יסיים את דרכו והוא צפוי לחתום אצל היורדת הטרייה סקציה נס ציונה.

ביפו חיפשו מאמן שיתפוס את מקומו של ברוך ואף יתאים לדנ״א של המועדון והקהל המסור, כאשר שמו של חיים סילבס עלה כמועמד לאימון הקבוצה זאת אחרי שסילבס עזב את הפועל ת״א, אך הדברים לא התחברו בין הצדדים.

היום (ראשון) נודע לאתר דריבל, כי מי שצפוי לאמן בעונה את מכבי יפו הוא לא אחר מדוד מרטן המבוקש, שנמצא במו״מ מתקדם עם הקבוצה וצפוי לחתום בימים הקרובים ביפו.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן