מוטי עטר חתם במכבי עירוני נתיבות לעונה נוספת

המאמן מוטי עטר, שהגיע לנתיבות שלושה מחזורים לסיום העונה והגיע עם הקבוצה למשחקי הפלייאוף חתם לעונה נוספת במועדון ויוביל את נתיבות גם בעונת המשחקים הבאה. מוטי עטר: ״הייתה בי תמיד שאיפה להגיע לנתיבות, ואני שמח שזה קרה״, ישראל שריקי: ״מאז שמוטי הגיע זה מרגיש כאילו תמיד היה כאן. יש לו חיבור טוב למועדון, אוהדים ושחקנים״

מוטי עטר חתם במכבי עירוני נתיבות לעונה נוספת

[adrotate group="4"]

מועדון הכדורגל מכבי עירוני נתיבות, שמח להודיע על החתמתו של מוטי עטר למאמן הקבוצה הבוגרת לשנת המשחקים הקרובה 2023/2024, זאת אחרי שעטר הגיע לקבוצה שלושה מחזורים לסיום העונה, והצליח לעשות עם נתיבות פליאוף עליון בו הקבוצה נעצרה בשלב השני.

לאור הדרך של עטר עם הקבוצה והחיבור שלו למועדון, יו״ר הקבוצה ישראל שריקי הביע אימון במאמן והוא יוביל את הקבוצה על הקווים גם בעונת המשחקים הבאה.

יו״ר המועדון, ישראל שריקי: ״עטר מאמן וותיק ואיש ספורט מוכר בליגות הללו, מאז שהגיע זה הרגיש כאילו תמיד היה כאן. יש לו חיבור טוב למועדון, אוהדים ושחקנים. זה לא פחות חשוב מהיכולת המקצועית הנהדרת שלו. אני מאחל לו ולקבוצה את כל ההצלחה שבעולם. כל דבר שיצטרך, נתאמץ שיקבל״.

מאמן הקבוצה, מוטי עטר: ״אמרתי זאת כשהגעתי, ואגיד זאת שוב: הייתה בי תמיד שאיפה להגיע לנתיבות, ואני שמח שזה קרה. מועדון מסודר, הנהלה שאכפת לה מהקבוצה, אוהדים חמים. שילוב של הרבה נתונים של מועדון בריא. כבר התחלתי להתכונן לעונה הבאה. אני מקווה שנצליח לגבש סגל איכותי וטוב שיעשה עונה חלומית. מודה להנהלה על האמון, מקווה שנחזיר בדשא״.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן