קרדיט: מכבי יבנה לא תהווה פקטור משמעותי בצמרת (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

רוחות של שינוי: מכבי יבנה מעוניינת בשייע פייגנבוים כמנהל מקצועי ובדוד מרטן כמאמן

פרסום ראשון: אחרי שבעונה האחרונה מכבי יבנה העמידה את אחד הסגלים הטובים בליגה והשקיעה תקציב גדול, אך לא הצליחה להתמודד על עלייה. במועדון מתכננים לבצע שינויים ולהיפרד ממי שהוביל אתה קבוצה בשנים האחרונות על הקווים יוסי זוזוט, כשעל הפרק שייע פייגנבוים כמנהל מקצועי ודוד מרטן כמאמן

קרדיט: מכבי יבנה לא תהווה פקטור משמעותי בצמרת (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

רוחות של שינוי: מכבי יבנה מעוניינת בשייע פייגנבוים כמנהל מקצועי ובדוד מרטן כמאמן

[adrotate group="4"]

העונה האחרונה של מכבי יבנה הייתה מלאת ציפיות ובעיקר אכזבות. המועדון שנתמך ע״י עיריית יבנה העמיד תקציב ענק, שמר על השלד מהעונה הקודמת והחתים שחקנים מובילים במטרה להוביל את הקבוצה לעליית ליגה. אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד.

הקבוצה לא הצליחה להשיג את המטרות שלה, היא הציגה יכולת מאכזבת ולא היייתה פקטור משמעותי במאבקי העלייה, שחקנים מובילים שחתמו במועדון לא הצליחו לבוא לידי ביטוי וכמעט גם הפלייאוף היה בסכנה.

כזכור, מכבי יבנה עברה הרבה תהפוכות בשנים האחרונות, אבל בעמדת המאמן לא היו שינויים ויוסי זוזוט היה זה שאימן את הקבוצה בארבעת העונות האחרונות וגם כשהקבוצה לא הצליחה לעמוד במטורתיה הוא המשיך לקבל קרדיט.

אחרי שבעונה הנוכחית יבנה השקיעה רבות אבל הצליחה להשיג רק פלייאוף, במועדון מתכננים שינויים לקראת העונה הבאה. ביבנה החלו לראות את הפעילות של מ.ס דימונה ואת החתמתו של ניר קלינגר וגם שם מתכננים לבצע שינויים ולהנחית מנהל מקצועי בדמותו של שייע פייגנבוים, כאשר במועדון מעוניינים בדוד מרטן כמאמן.

פייגנבוים שחקן עבר שרשם קריירה ארוכה כמאמן, אותה החל בעונת 84/85 עם בית״ר נתניה מליגה א׳ ותוך שלוש עונות הגיע איתה לליגה הלאומית דאז הליגה הראשונה. הוא אימן לאורך הקריירה קבוצות כמו: הפועל ירושלים, מכבי נתניה, הפועל פתח תקווה, בני יהודה, הפועל ב״ש, הפועל אשקלון, הפועל ת״א, הפועל רמת השרון ועוד. לאורך השנים ולאור התמחותו באימון קבוצות תחתית והצלתן מירידה, שייע זכה לכינוי "המושייע", כאשר בשנים האחרונות הוא מזוהה עם סדרת הדוקו ריאלטי גולסטאר.

בנוסף אליו, דוד מרטן נחשב לאחד המאמנים הטובים בשנים האחרונות בליגות הנמוכות. המאמן הצעיר החל את הקריירה שלו בתור מתורגמן של המאמן הצרפתי-ספרדי, לואיס פרננדז, שאימן את נבחרת ישראל. בהמשך, היה העוזר של גיא לוזון בחו”ל ומשם צמח והתפתח להיות מאמן בליגה הלאומית ובליגה א׳ בקבוצות כמו: הפועל כפר שלם והפועל מרמורק.

אין ספק שאם המהלך הזה יצא לפועל אנחנו נראה רוחות של שינוי במכבי יבנה, ואחרי הביקורות שהנהלת המועדון ספגה מהאוהדים בעקבות העונה הנוכחית והמאכזבת, בעונה הבאה שהיא שנת בחירות ינסו לקרב חזרה את הרחוב הספורטיבי בעיר יבנה ע״י שינויים בקבוצה והחתמות מרשימות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן