אסי אלימלך חתם בהפועל רעננה

המאמן המוכשר אסי אלימלך, שהוביל בשנתיים האחרונות את באקה אל גרבייה לעונות נהדרת, כאשר העונה הקבוצה הגיעה למרחק נגיעה מעלייה ועד למשחקי הפלייאוף חתם בהפועל רעננה וינסה להוביל את הקבוצה בעונה הבאה לעליית ליגה

אסי אלימלך חתם בהפועל רעננה

[adrotate group="4"]

המאמן אסי אלימלך (בן 40), הוביל את הפועל באקה אל גרבייה בשתי העונות האחרונות לשתי עונות מוצלחות בליגה א׳ צפון כאשר בעונה האחרונה הקבוצה הגיעה עד למשחקי הפלייאוף העליון ולמרחק נגיעה מעליית ליגה.

אלימלך, החליט לעזוב את באקה ובמועדון איחלו למאמן הצלחה רבה כשהוא מתקדם לעבר האתגר הבא בדמותה של הפועל רעננה מליגה א׳ צפון זאת אחרי עזיבתו של המאמן עידן בראון. אסי אלימלך יוביל את הפועל רעננה על הקווים בעונה הבאה וינסה להוביל אותה לעלייה. אלימלך חתם ברעננה באמצעות יואב אלימלך מסוכנות 𝗙ootball𝗕iz.

אסי אלימלך אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון הפועל רעננה. אני מקווה לתרום לקבוצה את מה שאני יודע ויחד נעזור למועדון להשיג את המטרה שהיא כמובן להתברג כמה שיותר למעלה. שיהיה לנו בהצלחה".

יואב אלימלך סוכנו של המאמן אמר לאחר החתימה: "אסי מאמן מוכשר ומצוין שמביא עמו הרבה יידע ואיכות, אסי הצליח בענק בשנתיים האחרונות והיה מבוקש גם בליגה הלאומית, אך בחר במועדון המפואר מרעננה ואני בטוח שהוא ישדרג את הקבוצה".

בהצלחה אסי

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן