הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות: הגבלה בתקציב ופלייאוף תחתון במקום משחקי מבחן

פרסום ראשון: אתמול (ראשון) נערכה ישיבה בהתאחדות לכדורגל, עם ראשי הקבוצות מהליגות הנמוכות. כאשר במהלך הישיבה הציגו בפני הקבוצות הצעה לביצוע רפורמה בליגות הנמוכות. בין הדברים שעלו על סדר היום הגבלת תקציב הקבוצות עד 750 אלף ש״ח בלבד ובנוסף, משחקי פלייאוף תחתון בין מקומות 11-14. המטרה למגר את תופעת מכירת המשחקים

הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות: הגבלה בתקציב ופלייאוף תחתון במקום משחקי מבחן

[adrotate group="4"]

אתמול (ראשון) התקיימה ישיבה מיוחדת לקבוצות ליגות א-ג בהתאחדות לכדודרגל, כאשר על סדר היום ולפי רוח הדברים נראה כי תחול רפורמה בעונה הבאה בליגות הנמוכות וצפויים מס׳ שינוים ע״פ ההחלטות הבאות.

ההתאחדות לכדורגל רוצה להכניס לתוקף את נושא הבקרה התקציבית, כאשר ליגה א׳ תהיה תחת פיקוח הבקרה עם  הגבלה של עד 750.000 ש״ח תקציב שכר שחקנים כאשר יהיה ניתן לחרוג באישור מיוחד למיליון ש״ח.

בנוסף, במקביל לשתי הקבוצות שיורדות ליגה בכל עונה, צפוי להתחיל החל מהעונה הבאה פלייאוף תחתון במקום אוטומטית משחקי המבחן לקבוצה שמסיימת במקום ה-14. המשחקים שצפויים להתקיים יהיו בין מקומות 11 מול 14 במקביל 12 מול 13. לאחר מכן, המפסידה נגד המפסידה ואז הקבוצה המפסידה האחרונה שתישאר תשחק מול מועמדת לעלייה מליגה ב׳. זאת בעקבות חוסר העניין של אותן קבוצות בליגה אחרי שהן הבטיחו הישארות.

המטרה המרכזית של הרפורמה היא לחזור לימי השכר הפרופורציונלי בליגה א׳, ובמקביל צמצום תופעת תשלום חוזים במזומן. כמו כן, גם בכדי למנוע מקבוצות שהשקיעו המון ועלו ליגה להתרסק בחזרה. כמו כן, הסיבה העיקרית היא הרצון למגר את התופעה המכוערת שבולטת בליגות הנמוכות והיא מכירת/קנית משחקים.

בהתאחדות הצהירו כי אם הרפורמה אכן תצא לפועל, קבוצה שתתפס כי היא לא עומדת בדרישות יורדו ממאזנה 15 נקודות שעל הפרק גם קנס בסך 250.000 שקלים.

כל הדברים הנ״ל הועלו על סדר היום במהלך הישיבה כאשר אתר דריבל ימשיך לעקוב מקרוב אחרי ההחלטות והשינויים הסופיים.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן