חולמת על הלאומית: הפועל כפר שלם גברה על הפועל הרצליה

במשחק שבו החבורה של נועם שוהם לא הרשימה, היא הצליחה לנצח את הפועל הרצליה שהייתה טובה יותר במשחק. לבסוף כפר שלם רשמה ניצחון משער אחד של אליאור משלי בפתיחת המשחק והיא תפגוש את המנצחת במשחק בין כפר כנא לרעננה

חולמת על הלאומית: הפועל כפר שלם גברה על הפועל הרצליה

[adrotate group="4"]

שתי קבוצות איכותיות הגיעו לגמר המחוז בליגה א׳ דרום. הפועל כפר שלם של נועם שוהם, שגברה בחצי הגמר על מ.ס דימונה ומולה הפועל הרצליה שניצחה את יבנה. כאשר שתי הקבוצות רוצות להמשיך לשלב הבא ורק ניצחון יכול לבוא בחשבון.

על כר הדשא בספורטק היה משחק מצוין, כאשר החבורה של נועם שוהם פתחה טוב את המשחק וגם הצליחה לעלות ליתרון משער של אליאור משלי כבר בדקה ה-9 למשחק, זאת אחרי שמשלי נגח לשער אחרי הגבהה נהדרת של אחד משחקני כפר שלם. משלי הצטיין על כר הדשא והוא אחד השחקנים המובילים של הכפר העונה.

מאותו רגע הייתה קבוצה אחת על המגרש וזאת הפועל הרצליה, שתקפה גלים גלים את כפר שלם וחיפשה לעלות ליתרון. אך הגנת כפר שלם בראשותו של הבלם המוכשר ניב ווהבה, שהיה פשוט פנטסטי על המגרש פעם אחר פעם הציל את קבוצתו מספיגת שערים.

במהלך המשחק כפר שלם התחילה לזום, אבל הרצליה הייתה טובה יותר וראו את זה על כר הדשא. החבורה של ארז בנודיס הייתה שווה לפחות שוויון, אך בזכות ווהבה הצעיר כפר שלם עלתה לגמר שם תפגוש את כפר כנא או רעננה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן