גמר צפון: צעירי כפר כנא נגד הפועל רעננה

ביום שישי האחרון במסגרת חצי גמר המחוז בליגה א׳ צפון צעירי כפר כנא גברה על בני זלפה, והפועל רעננה על באקה אל גרבייה בהארכה. כפר כנא ורעננה יפגשו מחר (שישי 13:45) כאשר המנצחת מביניהן תעלה לגמר המחוזות מול קבוצה מהדרום

גמר צפון: צעירי כפר כנא נגד הפועל רעננה

[adrotate group="4"]

הפועל רעננה נשרה בעונה הקודמת לליגה א׳ צפון ושמה למטרה לעלות ליגה תוך עונה אחת בלבד, אבל תוך כדי תנועה הביתה שליגה א׳ צפון היא קשה מאוד ושמולה מתחרות קבוצות חזקות. לבסוף, שפרעם הצליחה לעלות מהמקום הראשון כשלאורך כל העונה צעירי כפר כנא נושפת בעורפה של שפרעם במאבק על העלייה.

בשבוע שעבר, משחקי הפלייאוף העליון יצאו לדרך בצפון ובסיומם צעירי כפר כנא גברה על בני זלפה, והפועל רעננה ניצחה את באקה אל גרבייה בהארכה. מחר (שישי 13:45) כפר כנא ורעננה יפגשו למשחק במסגרת גמר מחוז ליגה א׳ צפון, כשהמנצחת מביניהם היא זו שתפגוש את הקבוצה המנצחת מליגה א׳ לגמר המחוזות.

הפועל רעננה החתימה סוללה של שחקנים מבוחרים והעמידה תקציב גדול ביחס לליגה א׳ צפון כדי להתמודד על עלייה, כשעל הקווים עומד עידן בראון אחד המאמנים הטובים בליגות הנמוכות. בראון עזב וחזר וייצב את השורות ונכון שהיה מצופה מרעננה בתקציב שלה לעלות מהמקום הראשון אבל שום דבר לא מאוחר ויש לה הזדמנות כעת לעלות מהפלייאוף.

רעננה סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי עם 50 נקודות בקופה, כאשר יחס השערים שלה עומד על 42 כיבושים ו26 ספיגות. השלישית בליגה והחמישית בליגה מבחינת כיבושים.

רעננה היא הקבוצה החמישית בליגה מבחינת משחקי חוץ. היא ניצחה 5 פעמים, עשתה 5 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים. והיא צברה במשחקי החוץ שלה 20 נקודות.

מולה צעירי כפר כנא שסיימה את הליגה במקום השני בטבלה עם 60 נקודות בקופה. יחס השערים הוא 24 ספיגות ו56 כיבושים. השנייה בליגה מבחינת ספיגות, והשנייה בליגה מבחינת כיבושים.

כפר כנא היא הקבוצה הביתית הטובה ביותר, היא ניצחה 12 פעמים בבית, תיקו אחד ושני הפסדים בלבד. והיא צברה 37 נקודות במשחקים ביתיים.

מפגשים קודמים:

בסיבוב הראשון ידה של כפר כנא הייתה על העליונה עם ניצחון 0-1. הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס ויהיה מעניין לראות איך המשחק יסתיים הפעם.

המשחק יערך מחר (שישי 13:45)  במגרש בכפר כנא

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן