גמר הדרום: הפועל כפר שלם מול הפועל הרצליה

בשבוע שעבר יצאנו לדרך עם משחקי הפלייאוף בליגה א׳ דרום, ואחרי ניצחון של הפועל כפר שלם על מ.ס דימונה ושל הפועל הרצליה על מכבי יבנה. הפועל כפר שלם תפגוש היום (חמישי 17:45) את הפועל הרצליה למשחק נוקאאוט אחד שיכריע מי מביניהן תעלה לגמר המחוזות

גמר הדרום: הפועל כפר שלם מול הפועל הרצליה

[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת הפועל כפר שלם עשתה את דרכה בצעדי ענק אל עבר הפלייאוף הבלתי נשכח, עם אחת הקבוצות החזקות ביותר בתולדות המועדון.אבל הקבוצה פספסה את העלייה מהמקום הראשון אחרי שמכבי יפו עשתה זאת בהצלחה, ולאחר מכן עשתה מסע בפלייאוף שלא ישכח שגם הסתיים באכזבה מול טייבה שהצליחה להעפיל למשחקי המבחן מול הליגה הלאומית.

כעת, כפר שלם רוצה לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת רק הפעם לסיים בעלייה, אבל קודם היא תצטרך לעבור את החבורה של ארז בנודיס מהרצליה שהיא קבוצה איכותית מאוד .

הפועל הרצליה הגיעה העונה למחוז הדרומי, אחרי שבשנים האחרונות שיחקה במחוז הצפוני והצליחה להשתלב בצורה מדהימה בליגה. עם סגל צעיר, איכותי ומחובר ומאמן אחד מנוסה בדמותו של ארז בנודיס שמכיר את ליגה א׳ מקרוב. על הנייר להפועל כפר שלם יש סגל מנוסה וטוב יותר, אבל הפועל הרצליה הוכיחה לנו העונה שהיא קבוצה עיקשת ואיכותית מאוד.

אם נסתכל על נתוני הקבוצות הן ללא ספק משקפים לנו את הדרך של הרצליה וכפר שלם בליגה.

את העונה הסדירה הכתומים סיימו במקום השני עם 63 נקודות בקופה 57 כיבושים  ו23 ספיגות. מול דימונה בחצי גמר המחוז היא כבשה שלושה שערים אבל ספגה שניים לקראת הסיום.

לאורך העונה מתוך 30 משחקים היא ניצחה 18, עשתה 9 תוצאות תיקו ורשמה רק שלושה הפסדים בלבד. כפר שלם נחשבת לקבוצה ביתית מאוד, וקשה לנצח אותה בבית כאשר במגרשה הביתי היא גם יודעת לכבוש הרבה שערים.

מנגד הפועל הרצליה, שעד לסיום הסיבוב הראשון הייתה במקום הראשון בטבלה, ואת העונה הסדירה סיימה במקום הרביעי והמכובד ביחס לתקציב והמטרות, עם 52 נקודות בקופה. כאשר היא הקבוצה שספגה הכי פחות בליגה במהלך העונה, 24 ספיגות בלבד לצד 45 כיבושים. הרצליה הוסיפה 3 שערים במשחק הקודם מול יבנה וספגה רק עוד אחד. החבורה של בנודיס נחשבת לקבוצה השלישית בליגה מבחינת תוצאות חוץ.

במפגשים הקודמים של שתי הקבוצות בסיבוב הראשון ידה של הפועל הרצליה הייתה על העליונה עם ניצחון 0-1 ובסיבוב השני המשחק הסתיים בתיקו מאופס, ויהיה מעניין לראות איך יסתיים הפעם.

המשחק יתקיים היום (חמישי 17:45) במגרש הספורטק בת״א

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן