לצד ירידת הליגה של שעריים התנהגות בלתי הולמת

טור דעה: מכבי שעריים מודל 22/23 היא כישלון אחד גדול. לאורך העונה ראינו התנהלות שלא מתאימה לליגה א', סוכנים שמצאו פראיירים, שחקנים כושלים ותחלופה של מאמנים. ובסיום לצד ירידת הליגה כשהאוהדים מתוסכלים, עימות של המאמן ארז בלפר איתם בסיום המשחק. העימות הוא החותמת הסופית לכישלון של שעריים

לצד ירידת הליגה של שעריים התנהגות בלתי הולמת

[adrotate group="4"]

בשבוע שעבר (חמישי) נערך משחק הגמר בין מכבי שעריים לנורדיה, שקבע כי שעריים תשחק בליגה ב' ונורדיה על חשבונה בליגה א׳. אם נודה על האמת מגיע לשעריים לרדת ליגה. לאורך כל העונה מה שראינו זאת קבוצה הזאת ששאפה להתמודד בצמרת, אבל מצאה את עצמה במאבקי תחתית.

מה שהוביל לכישלון ולירידת הליגה זו התנהלות שלא מתאימה לליגה א', סוכנים שמצאו פראיירים כאשר כל שחקן עם שתי רגליים מצא בית בשעריים ותחלופה של מאמנים , כך זה נראה וגם מגיע להם לרדת.

אבל הסיפור סביב שעריים הוא לא רק ירידת הליגה של הקבוצה. בסיום המשחק כשהאוהדים של הקבוצה בסערת רגשות סביב הירידה, מאמן הקבוצה ארז בלפר התעמת עם הקהל. מי אתה בכלל ארז בלפר? לבוא לקהל בסוף המשחק ולהתעמת איתם פיזית? תוריד את הראש ואל תסתכל לקהל בעיניים ותרד לחדר הלבשה!

הקהל הזה של מכבי שעריים הוא לא שחקן או מאמן שהגיע לעונה אחת, זה אוהדים שמלווים את הקבוצה שנים, שכל העונהה רצים אחרי הקבוצה, קהל שעודד את הקבוצה בניצחונות ובכה בהפסדים, הקהל שהקבוצה הזו זה כל עולמו רואה את קבוצתו אהבתו שנים רבות מתפרקת מול העיניים. ואתה תייר חולף רוצה לבוא ולריב איתם?
מחר אתה בקבוצה אחרת והם נשארו עם החורבן שאתה השארת להם.

ארז בלפר תתביישו לך,עם קהל לא רבים!!

מעבר לעימות של בלפר, הבלאגן חגג בשעריים במחזורים האחרונים. שחקני הקבוצה איתי לוי ובר סויסה הושעו מהמועדון ולא לקחו חלק בשני המשחקים האחרונים מול עירוני אשדוד ומול נורדיה.

כאשר גורם במועדון מספר כי אחרי המשחק מול נורדיה היה עימות פיזי בין בר סויסה למאמן רון קופרלי. עוד לפני נורדיה, במשחק נגד עירוני אשדוד איתי ובר לא היו בהרכב, ולטענת אותו גורם הם הלכו מהחדר וחזרו אחרי 40 דקות כאילו לא קרה כלום, מני סויסה החליט להשעות את שני השחקנים.

בנוסף, לטענת אותו גורם איתי לוי גם עשה ״שביתה איטלקית״  ולכן הושעה, מאחר והשחקן ביקש להשתחרר עוד בינואר אבל לא שוחרר מהמועדון.

מכבי שעריים תשחק בעונה הבאה בליגה ב׳, ואני יכול לקוות רק בשביל האוהדים שהם יזכו לימים טובים של כדורגל מהקבוצה שלהם ושיהיו מאמנים ושחקנים שיעריכו את הסמל ואת המועדון.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן