רעננה ניצחה את באקה, מהומות בסיום המשחק

משחק הפלייאוף בין הפועל באקה אל גרבייה והפועל רעננה לא הוכרע בתום תשעים דקות והלך להארכה, בסיום רעננה העפילה לשלב הבא. מיד בסיום פרצה מהומה גדולה לאחר שאוהדי באקה אל גרבייה פרצו אל כר הדשא

רעננה ניצחה את באקה, מהומות בסיום המשחק

[adrotate group="4"]

האלימות בליגות הנמוכות חוגגת, ואתמול (שישי) מעבר לאירוע המכוער במשחק בין בועיינה לטמרה, האלימות הגיעה גם לליגה א׳ צפון.

באחד ממשחקי הפלייאוף העליון בין הפועל באקה אל גרבייה להפועל רעננה, החלה מהומה גדולה בסיום המשחק וזאת לטענת נוכחים במקום קרה לאחר שאוהדי באקה אל גרבייה פרצו אל כר הדשא והחלט להתעמת עם אנשי רעננה.

המשחק היה צמוד מאוד לאורכו, שתי הקבוצות רצו לכבוש שערים ולעבור לשלב הבא במשחקי הפלייאוף אך בתום תשעים דקות המשחק לא הוכרע והלך להארכה. כאשר במהלכה אליאור סיידר סידר שער לעידן בראון וחבורתו והעלה את רעננה ליתרון שנשמר עד לסיום ההארכה ושלח את רעננה לשלב הבא.

לטענת הנוכחים במשחק, אליאור סיידר חגג מול הקהל של באקה מה שהלהיט את האוויר במגרש, ובסיום אוהדי באקה אל גרבייה פרצו אל כר הדשא והתעמתו עם אנשי הפועל רעננה, כאשר כוחות משטרה הוזעקו למקום. אנשי רעננה נשארו בחדר ההלבשה זמן ארוך מהרגיל עד לפיזור האירוע

לסיכום: אתמול קרו שני מקרי אלימות מצערים בליגות הצפוניות, דברים שאנחנו לא רוצים לראות בכדורגל. הפועל רעננה העפילה לשלב הבא בו היא תפגוש את צעירי כפר כנא שניצחה במשחק מקביל את בני זלפה, בתקווה לראות על כר הדשא משחקים ספורטיבים בלבד. 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן