מחכה להרצליה: הפועל כפר שלם גברה על מ.ס דימונה 2-3

משחקי הפלייאוף בליגה א׳ דרום סיפקו לנו הרבה עניין (אתמול) שישי, כאשר בסיום הפועל כפר שלם שהציגה יכולת פנטסטית במשחק ניצחה 2-3 את דימונה, שהתעוררה לקראת הסיום אבל סיימה את דרכה באופן רשמי בליגה ויכולה ללכת לים. כפר שלם תפגוש את הפועל הרצליה בגמר המחוז של ליגה א׳ דרום

מחכה להרצליה: הפועל כפר שלם גברה על מ.ס דימונה 2-3

[adrotate group="4"]

אתמול (שישי) מ.ס דימונה התארחה בספורטק בת״א במשחק מול כפר שלם שהוציא לדרך את משחקי הפלייאוף העליון בליגה א׳ דרום. בדימונה הייתה חגיגה גדולה עם ההעפלה לפלייאוף ברגע האחרון, ובכל זאת הדרך של דימונה הסתיימה מוקדם מאוד בשלב הראשון אחרי הפסד לכפר שלם שהגיעה מוכנה יותר למשחק וזאת למרות שהקבוצות נפגשו למשחק רק לפני שבוע.

המשחק נפתח בלחץ מהצד של כפר שלם, שהיו קרובים גם לעלות ליתרון מהיר וגם רשמו החמצה קורצת בדקות הראשונות של המשחק. תוך כדי תנועה הכפר הפגינו עליונות על כר הדשא, ודימונה עדין לא נכנסה מספיק למשחק. בדקה ה-25 זה הגיע, אליאור משלי העלה את הכפר ליתרון שנשמר עד סיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, כפר שלם שטפה את המגרש וגם הצליחה להכפיל משער של עומר בוארון (52), אופק עובדיה סגר ענין רבע שעה לסיום עם שער נוסף. אבל אז דימונה התעוררה, גיל חדד ועידן ניסימוב הצליחו לצמק אבל זה לא הספיק לדימונה שסיימה את דרכה בפלייאוף, כפר שלם תפגוש את הפועל הרצליה בגמר המחוזות אחרי ניצחון על מכבי יבנה.

הסיכום של ווהבה:

המשחק נפתח בצורה חזקה מאוד, ומהדקה הראשונה היה ברור מי הולכת לנצח. כפר שלם הוכיחה שהכישלון שהיא לא עלתה מהמקום הראשון מאוד גדול, והיא הראתה עליונות מאוד ברורה. כפר שלם רבצה על שערה של דימונה וזה היה עניין של זמן עד שנראה שער.

דימונה גילתה חולשה ומנגד כפר שלם הגיעה מוכנה למשחק ונועם שוהם הכין אותם טקטית בצורה מצוינת, מה שגם הוביל אותה ליכולת טובה ולכיבוש שערים. ואני שואל, נועם שוהם איפה אליאור משלי היה עד עכשיו? למה הוא לא קיבל את הביטחון והחיזוקים מתחילת העונה. כי אם הוא היה מקבל את כל החיזוקים כפר שלם הייתה עולה מהמקום הראשון, אבל אין זמן לבכות או לבזבז זמן. ועכשיו, אחרי הניצחון על דימונה כפר שלם חייבת לנצח את הרצליה ולהעפיל לגמר המחוזות.

מנגד, למרות שדימונה התעוררה לקראת הסיום היא הציגה יכולת חלשה, כנראה דימונה לא רגילה למעמדים כאלה כקבוצה אבל השחקנים שלה כן. ולמרות ההפסד, בדימונה מרוצים בסה״כ למרות שהקבוצה סיימה את דרכה בפלייאוף כבר במשחק הראשון.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

איפה אליאור משלי היה עד עכשיו? מה אתה רוצה נתן 13 גולים, פתח את העונה לא טוב זה קורה, לא הבנתי איפה הבעיה

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן