אין דין יש דיין: המשחק בין בועיינה לטמרה הסתיים ללא הכרעה עקב קטטה המונית

רגע לפני סיום המשחק המכריע מי תשחק בליגה א׳ בין בועיינה לצעירי טמרה, החלה מהומה גדולה על כר הדשא לאחר פריצה של אוהדים וקטטה ענקית בה היו מעורבים גם שחקנים. כעת, בועיינה וטמרה ככל הנראה יאלצו להיפגש בבית הדין המשמעתי שיקבע את גורל המשחק

אין דין יש דיין: המשחק בין בועיינה לטמרה הסתיים ללא הכרעה עקב קטטה המונית

[adrotate group="4"]

היום (שישי) נערכו משחקי המבחן בין הפועל בועיינה לצעירי טמרה, על הזכות לשחק בליגה א׳ צפון בעונה הבאה. אמש (חמישי) במשחק המבחן במחוז הדרומי בית"ר נורדיה השוותה את התוצאה ל1-1 בתוספת הזמן, ולמה אנחנו מציינים זאת כי עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר!

רגע לפני סיום המשחק כשבועיינה מובילה 0-1, עברה על כר הדשא הובילה לבלאגן גדול שלא נראה כמותו בליגות הנמוכות ובכדורגל בכלל. אוהדים פרצו את הגדר ונכנסו למגרש והחלה קטטנה המונית בה היו מעורבים גם שחקני הקבוצות. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והמשחק הופסק.בסיום מס׳ עצורים.

ממש מחזה של המערב הפרוע , זה מה שראינו בשידור המשחק של ההתאחדות, על המסכים לא ידענו אם מדובר בסרט מהמערב הפרוע או משחק כדורגל .

טמרה לא ניצלה את הזמן החוקי שניתן לה, מנגד בועיינה ניסו לנצל זאת וחגגו הישארות מה שבטוח תקנון ההתאחדות לא יאפשר לעצום עין כאשר המשחק אינו הגיע לסיומו ותוספת הזמן לא מומשה. במקרים דומים מהעבר,דו"ח שופט המשחק הוא זה שיקבע מה באמת היה, כמו גם דו"ח המשקיף וככל הנראה המשחק יוכרע בבית הדין המשמעתי.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן