״שמח שהצלחנו לעשות פלייאוף, בעונה הבאה עם עוד השקעה והשלד הקיים אפשר להצהיר על עלייה״

במ.ס דימונה הצהירו על עליית ליגה בתחילת העונה, וכשהדברים לא עבדו חגגו ההעפלה לפלייאוף שגם אליו מ.ס דימונה התקשתה להיכנס וזאת למרות השקעה של מליוני שקלים. ובכל זאת, אחרי משחק אחד הסתיימה הדרך של דימונה בליגה אחרי הפסד לכפר שלם, המאמן רומן זולו מרוצה מהדרך של קבוצתו ומסכם את המשחק

״שמח שהצלחנו לעשות פלייאוף, בעונה הבאה עם עוד השקעה והשלד הקיים אפשר להצהיר על עלייה״

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה הושקעה העונה באחד מהתקציבים הגדולים ביותר בליגה, לראש העיר היו חלומות להוביל את הקבוצה לעלייה ולשם כך הוא הביא את המאמן רומן זולו, למרות שהמאמן לא מכיר מקרוב את הליגה הדרומית הוא הצליח על הנייר לבנות קבוצה טובה שהייתה אמורה להתמודד חזק בצמרת, אך הדברים לא עבדו כפי שהיה מצופה מדימונה ולבסוף היא הייתה צריך להסתפק בפלייאוף.

דימונה חגגה העפלה לפלייאוף וזאת אחרי שבשתי העונות האחרונות דימונה נלחמה בתחתית עם תקציבים גדולים, ובמועדון והתכוננו למשחק לא פשוט מול כפר שלם. בסיום ניצחון לכפר ודימונה סיימה את דרכה בפלייאוף ויכולה ללכת לים.

הפועל כפר שלם שלטה במשחק והצליחה עד למחצית השנייה לעלות ליתרון 0-3, לקראת הסיום דימונה התעוררה והצליחה לצמק עם שני שעריים שלא הספיקו לה מול הכפר. למרות ההדחה מהפלייאוף המאמן רומן זולו מרוצה מהעונה של קבוצתו ומאמין שבעונה הבאה יהיה אפשר להצהיר עם אותו שלד ועוד קצת השקעה על עלייה.

צפו בראיון המצולם עם רומן זולו: ״https://www.facebook.com/dribblesport1/videos/180460744930980

רומן, הגעתם לפלייאוף דימונה קבוצה חזקה, אבל כיוונתם לעלייה ומשהו התפקשש בדרך, אתה לא חושב?

״אין ספק שבתחילת העונה וכולם רגועים, אתה חושב כמה שיותר גבוה ומנסה להאמין ורוצה להגיע למעלה. אבל אין קיצורי דרך, יש משחקים שהם לא תלויים בך שלפעמים חוסר מזל וזה גורם לך לרדת למטה בטבלה. דבר שני, יש את העניין שדימונה לא רגילה למעמדים האלה ולהיות למעלה, יש כל מיני שלבים בכדורגל שצריך לעבור אותם. אני שמח שהצלחנו לעשות פלייאוף זה דבר מאוד יפה, ואני חושב שבע״ה בעונה הבאה עם עוד השקעה ועוד טיפה רצון והשלד הקיים אפשר להצהיר על עלייה.

אתה אומר דימונה לא רגילה למעמדים האלה, אבל הבאת שחקנים מצוינים. למה זה לא עבד?

״גם בצמרת היו קבוצות עם שחקנים טובים אם זה יבנה וכפר שלם ומכבי הרצליה שעלו ליגה. לנו היה פחות ניסיון במעמד הזה ולכן גם סוג של נפלנו משם. להפסיד חמישה משחקים במהלך כל העונה זה מתכון לעליית ליגה אבל מה שפגע בנו זה התוצאות תיקו הרבות שעשינו״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן