בדרום הפועל כפר שלם מול הפועל הרצליה, בצפון כפר כנא תפגוש את רעננה

משחקי הפלייאוף העליון בליגה א׳ יצאו לדרך היום (שישי) כאשר בסיום הפועל כפר שלם גברה על דימונה שהתעוררה בסיום, הפועל הרצליה הביסה את יבנה, כפר כנא גברה על זלפה בקרב צמוד ורעננה ניצחה את באקה אחרי הארכה

בדרום הפועל כפר שלם מול הפועל הרצליה, בצפון כפר כנא תפגוש את רעננה

[adrotate group="4"]

הפועל כפר שלם- מ.ס דימונה 2-3

בדימונה חגגו את העלייה לפלייאוף כאילו הקבוצה עלתה לליגת העל, אבל הדרך של דימונה הסתיימה מהר מאוד כבר בשלב הראשון של הפלייאוף. הפתיחה הייתה של כפר שלם, שהייתה מסוכנת מאוד ואף החמיצה ממצב קורץ כבר בדקות הראשונות.  אליאור משלי היה זה שהעלה את הכפר על לוח התוצאות, עומר בוארון הכפיל במחצית השנייה ואופק עובדיה סגר עניין רבע שעה לסיום. דימונה התעוררה לחיים לקראת הסיום והצליחה לצמק משערים של גיל חדד ועידן ניסימוב, אבל זה לא הספיק לה והיא סיימה באופן רשמי את העונה.

מכבי יבנה- הפועל הרצליה 3-1
ואיזה מסנכים האוהדים של מכבי יבנה, ששברו להם את הלב כל העונה הזאת מחדש. בתחילת העונה עוד סימנו את מכבי יבנה כמועמדת לעלייה, אבל במקום להוציא מהקבוצה הזאת את מרבית הפוטנציאל שטמון בה היא בקושי הצליחה להיכנס לפלייאוף ויש לה מזל שהליגה חלשה מאוד. ביבנה היו צריכים ללמוד מהפועל הרצליה, שבתקציב נמוך אבל עם הרבה לב ונשמה ניצחו אותם במגרשם הביתי ויבנה סיימה רשמית את העונה.  זה התחיל משערים של אביהו עזר ובר ירוחם במחצית הראשונה, אלירן מילשטיין כבש את השלישי במחצית השנייה. דניאל אגמי רק הצליח לצמק, והפועל הרצליה תפגוש את כפר שלם בשלב הבא.
צעירי כפר כנא- בני זלפה 0-1
שתי קבוצות איכותיות שרצו להמשיך לשלב הבא, ואחרי משחק צמוד שכמעט הלך להארכה שער אחד קטן גדול של סמיר פרהוד חמש דקות לסיום המשחק הכריע אותו. צעירי כפר כנא ממשיכים לשלב הבא שם הם יפגשו את הפועל רעענה.
הפועל באקה אל גרבייה- הפועל רעננה 1-0 (אחרי הארכה)
המשחק בין שתי הקבוצות היה צמוד מאוד מצד אחד החבורה העיקשת של אסי אלימלך , ומצד שני החבורה של עידן בראון שנבנתה במטרה לעלות ליגה ולמרות שלא עשתה זאת מהמקום הראשון עדין לא וויתרה על החלום. בתום תשעים דקות ללא שערים, שער אחד של אליאור סיידר בהארכה סידר להפועל רעננה ניצחון וכרטיס לשלב הבא.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן